Mitä tarkoittaa seuraavat
PASU3-H IP3
Kiitos avusta
apua lyhenteiden avaamiseen
5
507
Vastaukset 5
- ole hyvä
Nuo liittyvät jotenkin palveluskoiriin, joten kysyppäs tuolta http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3810 , sieltä ehkä saat apuja.
- vatstauss
IP on kansainvälinen suojelukoe. Nro kertoo tason, 3 on siis se korkein taso. SM tasolla suojelussa kisaavilla pitää esim. olla IP3 tulos ja kai aina vuosittain tehtynä, jos sinä vuonna aikoo osallistua.
PASU viittaa myös suojelukokeeseen, mut en tiedä tarkemmin minkä tyyppinen suojelukoe se on. - ...?
PASU = PAlveluskoirien SUojelukoe, Eli kansaivälinen IPO koe.
- ...?
Rautalangasta
PASU 3 H = Palveluskoirien suojelukoe 3 Hyväksytty, Koira on suorittanut Ipo3 Hyväksytysti - äzikjfg'özfdlmjdöhl
^ No melkein, muttei ihan.
Eli PASU3 H IPO3 = PAlveluskoirien SUojelukoe (International Prufungs Ordnung), 3-luokka, tulos Hyvä. Ko-kokeen pistemäärä on siis ollut 80-89% maksimipisteistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560