Eri satamissa olen tarjonnut yleensä kaljat köysien vastaanottajille ja avustajille esim. Luonnonsatamissa paikanneuvojille. Miten te olette huomioineen saadun avun satamissa?
"Avustuspalkkio"
3
401
Vastaukset
Tilanteen mukaan. Huurteinen olut on usein arvostetuin huomionosoitus. Joskus olen kompensoinut isomman avun viinipullolla, esim auton lainasta kauppareissulle. Saanutkin usein jotain esim Jurmossa rantautumishässäkän selvittämisestä portviinipullon.
- 11+17
Kerrompa mukavan jutun. Olimme purjehtimassa Ruotsin Utöstä suomalaiseen kaimasaareen. Tulimme hyvässä kelissä satamaan, jossa oli laiturilla kaveri ottamassa köysiä vastaan ja antoi kiinnittmisen jälkeen meille pikkolopullon kuohuviiniä. Sanoi terveisiä vaimon serkulta. Serkku oli nähnyt blokistamme, että olimme sinne tulossa ja Facebookista, että hänen kaverinsa sattui olemaan myös siellä. Näin se some toimii.
- Svenkku
Huomion auttamalla seuraavia sataamaan tulijoita. Antaa hyvän kiertää, sehän on myös hyvien merimiestapojen mukaista. Ei siihen kuvioon kaljaa tarvitse (eikä oikeastaan edes pidä) sotkea mukaan, kaikki kun ei alkoholia juo vaikka purjehdusta harrastaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523355Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472796Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572301Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511644
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381283- 241164