Kimi voittaa mestaruuden 2005!!!! Sit kaikki kiminhaukkujat saa syödä sanansa!!!!!!11!!!!!!!
Kimi on mestari 2005!!!!!
20
879
Vastaukset
- Mika
Tai sit Räkis lopettaa tän kauden jälkeen
- sumi
Räkää lentää nenästä. Räkämälli inisee ja vinisee.
- Milwaukee
Kuule katotaampa miten suu pannaan sit ku KIMI ON MAAILMANMESTARI, sit te kaikki sanotte et "ainahan mä tiesin et Kimi voittaa!"
- entäs jos
Milwaukee kirjoitti:
Kuule katotaampa miten suu pannaan sit ku KIMI ON MAAILMANMESTARI, sit te kaikki sanotte et "ainahan mä tiesin et Kimi voittaa!"
voitakkaan.
On niin vastenmielinen jätkä että en toivo sille yhtään pistettä olkoonkin vaikka miten Suomalainen.
Opettelisi käyttytymään, vaan taitaa olla hieman hemmoteltu kakara, vai olisiko urean poistossa ongelmia? - Fast
Kun kimi saa autonsa kuntoon sitä ei voita kukaan!!!!
- fifi
Fast kirjoitti:
Kun kimi saa autonsa kuntoon sitä ei voita kukaan!!!!
Harmi kun Kimi ei voi eikä älyä purkaa McLarenin sopimustaan tämän kauden aikana ja sen jälkeen, kuin ehkä vasta v. 2005 lopulla... Kimillä vois olla pullat hyvin uunissa jos mäkillä voitas tehdä kilpailukykyinen auto...
- formula 123
fifi kirjoitti:
Harmi kun Kimi ei voi eikä älyä purkaa McLarenin sopimustaan tämän kauden aikana ja sen jälkeen, kuin ehkä vasta v. 2005 lopulla... Kimillä vois olla pullat hyvin uunissa jos mäkillä voitas tehdä kilpailukykyinen auto...
Olisi turhaa purkaa sopimus, koska ei Räikkönen kuitenkaan ehkä pääsisi noin vain muihin talleihin, vaan jäisi ehkä kokonaan tallipaikatta. Kannattaa pitää kynsin hampain kiinni nyt tästä tallipaikasta jonka on onnistunut saamaan. Ei kuskit voi noin vain "mennä" tiimeihin vaan tiimit valitsevat kuskit.
- analogisuodin
Tuo vinisee oli hyvä..
- Schumacher
Räikkösestä ei tule koskaan mestaria, piste.
- Voittaja
Oot vaan Kimille kateellinen! Hah!
- fifi
Voittaja kirjoitti:
Oot vaan Kimille kateellinen! Hah!
...kaikki toivoo, ettei Kimistä tuu koskaan maailmanmestaria???
- polkuauto
fifi kirjoitti:
...kaikki toivoo, ettei Kimistä tuu koskaan maailmanmestaria???
jo monta kertaa. Siksi kun Kimi on niin tavallisen oloinen nuori mies, että voisi olla kuka tahansa suomalainen nuori, paitsi että hän on pirun kova kuski. Ja nämä keskenkasvuiset ovat niin pirun kateellisia kun tommonen tavallinen finninaama menestyy, että koko homma kääntyy väärinpäin, haukkumiseksi.
- Häkkisellä
Ihme on jos ei mestaruuksia tule.
- SF###
Schumacherin kannattaa lopettaa tähän kauteen, mies poistuisi kilparadoilta maailmanmestarina, ensi vuonna tulee poistumaan lyötynä ja entisenä maailmanmestarina.
Nämä naiveimmat Schumi-huutajat varmaan uskoivat ihan oikeasti että McLarenin vaikeudet jatkuvat ikuisuuteen.. - champ
Eikös sen pitänyt olla mestari jo tällä kaudella...kin? Niinhän näillä palstoilla on moneen kertaan vannottu
- PeeVee
Piti olla niin, kun muistaa missä kunnossa auto oli viime kaudella. En tiedä kuinka tarkkaan olet kisoja seurannut alkukaudella, mutta MP4-19-auto oli täysi susi, jolla pelkkä maaliinpääsy oli saavutus. Uusi MP4-19B onkin jo toista luokkaa ja jos 19B olisi ollut käytössä heti alusta alkaen, olisi Kimi hyvin suurella todennäköisyydellä kiinni maailmanmestaruudessa. Jos, jos, jos...
- champ
PeeVee kirjoitti:
Piti olla niin, kun muistaa missä kunnossa auto oli viime kaudella. En tiedä kuinka tarkkaan olet kisoja seurannut alkukaudella, mutta MP4-19-auto oli täysi susi, jolla pelkkä maaliinpääsy oli saavutus. Uusi MP4-19B onkin jo toista luokkaa ja jos 19B olisi ollut käytössä heti alusta alkaen, olisi Kimi hyvin suurella todennäköisyydellä kiinni maailmanmestaruudessa. Jos, jos, jos...
ainahan se on jos kun suomalainen ei menesty. Muille vaan onnea mukana, hyvä auto eikä ajotaidosta tietoakaan kun menestyvät mutta sitten kun suomalainen menestyy niin ajotaidostahan se kaikki on kiinni :o)
Ei siinä mitään hyvä että räikkösellä oli onnea eilen mukana (renkaat safety carin perässä ajamiseen), pelkään vain että kauan menee ennenkuin saamme odottaa kunnon menestystä. Odotellaan että saa kunnon tallikaverin ensi vuonna - Jore
champ kirjoitti:
ainahan se on jos kun suomalainen ei menesty. Muille vaan onnea mukana, hyvä auto eikä ajotaidosta tietoakaan kun menestyvät mutta sitten kun suomalainen menestyy niin ajotaidostahan se kaikki on kiinni :o)
Ei siinä mitään hyvä että räikkösellä oli onnea eilen mukana (renkaat safety carin perässä ajamiseen), pelkään vain että kauan menee ennenkuin saamme odottaa kunnon menestystä. Odotellaan että saa kunnon tallikaverin ensi vuonnaItse toivon että McLaren ja Kimi ei voita koskaan mitään.
- Haistakee
champ kirjoitti:
ainahan se on jos kun suomalainen ei menesty. Muille vaan onnea mukana, hyvä auto eikä ajotaidosta tietoakaan kun menestyvät mutta sitten kun suomalainen menestyy niin ajotaidostahan se kaikki on kiinni :o)
Ei siinä mitään hyvä että räikkösellä oli onnea eilen mukana (renkaat safety carin perässä ajamiseen), pelkään vain että kauan menee ennenkuin saamme odottaa kunnon menestystä. Odotellaan että saa kunnon tallikaverin ensi vuonna..mikä idiootti!
Mistä noita sikiää?
Niinpä tietysti Kimi voitti tuurilla ja oli juuri oikeanlaiset renkaat turva-auton takan ajamiseen!Zeesus!
Älä nyt hyvä ihminen usko kaikkea mitä tulipunainen italialaislehdistö jaksaa jauhaa!
Kuinka monessa kisassa Schumacher on muuten voittanut parempien renkaitten ansiosta??
Niistä asioista olet sinä tietenkin asoita ymmärtämättömänä ja Ferrariin päin kallellaan kuin Pisan torni oleva makaronilehdistö ollut aikas hiljaa..
Nimittäin niitä kisoja on ollut kymmeniä!
Ja heittämällähän Kimi ohi meni Schumista, ei näkynyt siinä kohtaa turva-autoa radalla, ei ainakaan meidän TV;ssä?
Vittumaista näille suomitifosoille että Ferrarin juhlat ovat tosiaankin ehtoopuolella, sen nieleminen näkyy olevan ja tulee vielä olemaan katkeraa kalkkia!
Minä muuten puolestani toivon ettei Ecclestonen kiltti sylikoira La Cosa Nostra-talli Ferrari ja Kerpenin kenopää voita enää koskaan mitään!
- mosse
Kimille.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483