Kolme edellistä autoani ollut corolla nyt alkaa riittämään, talvella kylmä ja ja vähä ilkee ajettava,corolla on 1.3 2 ovinen versio -98
corollaa olen muuten tyytyväinen ollut hyvin on palvellut. ja tää ei ole mitää provoa kysyn siksi koska tekee mieli kokeilla passat.
saisko passat lisätietoo?
Minkalaisia vikoja passateissa? paljonko tekniikalla ajaa? ite osaan jotain autolle tehdä osia vaihtaa, mutta tekniikan päälle en ymmärrä kone ja kytkin.
Minkä kokoinen on tankki ? oon kuullu että jossain malleissa 100l tankki.
etsinnnässä alle 3000e diesel farkku passat, saako kaikista farkku passat tehdä pakun? yksin vain ajelen tulisi edullisemmaksi.
Diesel farkku passat viat? tankin koko? paljon koneella ajaa?
3
249
Vastaukset
- --------
Ihan sama minkä merkin valitset, kaikki alle 3 tonnin autot voi olla "pommeja" tai sitten ei. 100 l tankki Passatissa yms. Taidat olla vähän tyhmä.
- pasat....
Olen kiinnostunut passat,siksi kysyn. en ole mielestäni tyhmä. kysyä mielestäni saa.
- 20+20
Kaikki farmarit voi katsastaa pakuksi. 70l tankki. Passateissa on tehtävä joka vuosi ennen katsastusta etutukivarsijumppaa, tukivarsia on yhteensä 8kpl. 50-100e kpl.
Kylmyydestä ei kyllä pääse eroon jos vaihtaa bensa corollan diesel passattiin. Päinvastoin, passatti on kylmempi. Jos corollan kanssa on tullut talvella kylmä, niin termostaatti on vaihtokunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747394Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342400
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj52008Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271968- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578