Esim lihottaa kaveri tai perheen tietty henkilö syöttöporsaaksi?
Onko jollain lihotus harrastus
5
376
Vastaukset
- fgfgfgfgfgfg
Sairasta. En ole ikinä kuullut sairaammasta fetissistä.
- nopeastilihonutpullukka
Olen itse ollut perheen syöttöporsaana jo 10-vuotiaasta asti. Vanhempani tilaavat minulle aina suurimmat annokset ravintoloissa, mäkkärissä jne. Lisäksi ruokani paistoon käytetään huomattavasti enemmän rasvaa, kuin muiden perheenjäsenteni. Äiti keittää aamulla muille puuroa, mutta minä saan 2 leipää kunnon voikerroksella ja todella rasvaisella pekonilla. Limsan ja suklaalevyn kera tietenkin. Ja usein tultuani koulusta äitini kysyy, että haluaisinko herkutella? (hän antaa sipsejä, karkkia, limsaa yms) Tätä on jatkunut jo 3 vuotta. Terveydenhoitaja valittaa aina painosani sillä se nousee nopeaa vauhtia. Olin 10-vuotiaana vielä normaalipainoinen mutta nyt olen 162 cm pitkä ja painan liki 100kg.
- .,.,.,.,
Miten pääsee syöttöporsaaksi?
- k.k.k.k1
.,.,.,., kirjoitti:
Miten pääsee syöttöporsaaksi?
olis kiva tietää miten lihoa nopoasti
- Anonyymi00005
k.k.k.k1 kirjoitti:
olis kiva tietää miten lihoa nopoasti
Pikaruoka, niinku lihis on parasta läskityttämisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885