Mikä olisi sopiva väliraha (jotta ei tuntisi tulleensa huijatuksi) vaihdettaessa 175 tkm ajettu ilmastoitu Primera -97 1.6 Sportdeck => Primera -01 1.8 (tai 2.0) Wagoniin (ajettu 80-100 tkm, ilmastointi)? Onko niin, että autoliikkeet eivät hyvitä vanhasta samaa hintaa, mikä on sitten heidän pyyntihintansa sille?
P11: Mikä sopiva väliraha?
2
559
Vastaukset
- kävin
tarjosin vaihdossa p11,vm97 1.6 myllyllä ja myyjä teki tarjouksen joka pisti suoranaisesti vituttamaan.Auto johon olin omaani vaihtamassa oli 1.8 ja vm2000,auoton pyynti oli 17900,josta myyjä lupasi tiputtaa 900,ja se väliraha olisi ollut 11000 eskoo joten minun 150000 ajetusta primerasta olisi hyvitetty huikeat 6000 euroa,ja myyjä vielä sano et muka tän auton hinta on noin 5-6 tonnia,mun primerassa oli kuitenkii ilmastoinnit ja pelit joten jäi auto vaihtamatta.
- Tomppa
Se sun primeras on jotain 9000e ehkä vähä alle.eli väli raha jotain samaa luokkaa tietysti riippuen sun auton ulkonäöstä ja sisustan siisteydestä ynnä muusta sellaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4073024SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781999Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1401572
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121012Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874