Miksi työnantajat Kajaanissakin käyttävät työntekijöitä hyväksii semmoisella työsopimuksella kuin erikseenkutsuttava????????????????????????? Viho viimeinen hyväksi käyttäjänä on työnantaja kun työntekijöitä käytetään töissä vuosikausia eikä vakinaisteta? Eikä liitostakaan ole apua kun kyselee,miten näin saa tehä kun työtunteja ei saa ylittää tietynnrajan mutta kumminkin nämä erikseenkutsuttavat ovat koko ajan töissä, melkein saman tunti määrän kuin vakituiset.
miksi työnantajat käyttävät työntekijöitä hyväksi,sillä
erikseenkutsuttava
2
246
Vastaukset
- oliko kyse nyt
todella Kajjaanista vai yleistä Kainuusta osiosta`?
Tuskin kainuulaiset osaavat vastata suoraan tähän kuin ja vain kajaanilaiset työnantajat!?!?
Toivotaan onnea kyselyyn sinulle Kajaanista! - Ahneus pois.
Niinpä niin kyllä liian monet työnantajat käyttävät laittomasti ja röyhkeästi hyväksi työttömiä ja työsuhteessa jo olevia, työntekijät herätkää vaatimaan omia oikeuksianne ja sitä kautta hyvinvointia ja hyvää työyhteisöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071