Olipa raikas tuulahdus Selänne lehden haastattelu ensimmäisen kauden valtuutetusta.
Hän kiteytti asiansa hienosti siitä, että hänellä on puolue, mutta hän haluaa toimia puolueettomasti pyhäjärvisten parhaaksi. siksi tämä valinta.
Olenkin huolissani tämän samaisen
puolueen nuoresta siivestä. Miten heille käy, miten heidän totuudelleen ja sisäiselle oikeudenmukaisuudelle tässä politiikan pyörityksessä näiden vanhojen partojen käskyläisinä ja napinkantajina.
Puoluepolitikointi pois kaupungin asioista. Sillä saadaan paljon pahaa aikaan.
Selänne lehdessä haastattelu
8
240
Vastaukset
- enemmänm tällaisia
Todella hieno haastattelu. Kyllä näin aikaansaavalla ihmisellä on paikka Pyhäjärvellä. Kunhan vain herrat kuuntelevat, eivätkä vain kuule.
- ent.keskustalainen
Noista keskustanuorista valtuustossa.
Jos olisin joukossa, ottaisin yhteyttä Suomen Keskusta r.p.:n pääkonttoriin ja kyselisin, miten toimitaan.
Nykyinen puheenjohtaja on nuori ja aatteet ovat oikeat. mitä hän sanoo näistä pyhäjärvisten toimista? - pääläri-erkki
Joko pääsöö puolukkaan, toverit
- Pääsöö
Pääsöö pääsöö. Mut varo. Veet on irti.
- Tuossa edelllä
näette pyhäjärviisen nykykeskustan (Uus ) linjan.
Karatkaa hyvät nuoret. Nuoret, kerätkää tietoa, netti on sitä täynnä.
Kuunnelkaa vanhempia ihmisiä arvostaen ja onkikaa oppia heiltä.
Mutta niitä vanhempia kunnallisvaltuutettuja jotka istuneet vuosikaupalla saaden aikaan, ei mitään jättäkää omaan arvoonsa. Tänne tarvitaan töitä jotta lapsiperheet palaa opintojensa jälkeen, ei eliittijen harrastepaikkoja.- golf_jää_keila_luont
Pyhäjärven on mahdollista saada niitä arvokkaita paluumuuttajia ja etenkin lapsiperheitä juuri loistavien harrastusmahdollisuuksien takia!
- Lisensiaatti
Mistä työpaikka?
Kysyy viisilapsisen perheen huoltaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231