135 levelinen runescape account myynnissä!

selling rs account

Joo elikkäs minulla olis 135 levelinen acco myynnissä

statsit:
Attack:60
str:73
def:60
range:16
prayer:43
mage:24
ja hp:66
tähän accountiin on menny rahaa (member mitä maksaa) ja aikaa... myyn tän accountin 1m eoc rahaan. Tai sitte vaihtoja voi ehdottaa ! ilmotelkaa ! [email protected] !

15

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemuli5

      okei tässä sulle mun ukon nimi on mina stinks ja salis on deutschland666 nyt se sun ukon nimi ja salis toi oli joku yli 160 levunen ja sillä on hyvät skillit esim mining 85 ja muut skillit näet kun menet sille pelamaan joten nyt sun ukon nimi ja salis tähän

    • selling rs account

      Laita viestii, ja vaiha sähköposti osote nii laitan sulle sitte omat tunnukset?

    • hemuli5

      en muista sen tunnuksia olen unohtanut ne joten sun ukon nimi ja salis ei mitään pelättävää joten sun ukon nimi ja salis nytten tähän

      • selling rs account

        ei käy.. kannattas muistaa : )


    • hemuli5

      ei sitten jos sulle ei käy

      • selling rs account

        valitan .. :(


    • hemuli5

      kaikki tietää sen ukon kumminkin vaan sen omista tietää sen tiedot ei kukaan muu

    • hemuli5

      sain sen sain sen ukon!!

      • hemuli6

        ja älä matki mun nimeä keksi joku toinen nimi ei samaa

        heti kun mä laitan jonkun nimen sä heti matkit


    • hemuli6

      no kerro sen ukon nimi ja salis jos sait sen muuten en usko sua etkä saanut sitä edes jos et todista nimellä ja saliksella sitä nimi ja salis muuten en usko

      • selling rs account

        muuten en usko sua ja matkin sun nimeä jos sä matkit mun nimeä


    • poitsu892

      Hei tässäpä olisi minun gmail se on [email protected] ja addaa runescapessa typpi nimeltä julevi

    • jonerunne

      siis mitä hittoo tolle ukolle pääsee tosiaan pelaa noilla tunnuksilla mina stinks ja sitte toi salis?? en olis uskonu. Nyt äkkii kertokaa miten mä ny saan sille muutetttuu saliksen ettei sillä joka jonne rupee pelaa joka tätä palstaa lukee kertokaa jooko pliiiis???

    • hemuli5

      Miks trollaat tääl? Tuol on trollitopic jo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe