En tiedä onko tämä oikea paikka kysellä, mutta en tiedä mistä muualtakaan kyselisin... Kertokaa minulle, jos tiedätte, millainen tilanne Afganistanissa on tällä hetkellä?
Jenkkirakkaani on siellä rauhanturvaajana, mutta ei kerro minulle juurikaan mitään. Ajattelee, että on parempi, etten tiedä mitään. Hänellä on pitkä sotilasura jo takana, mutta odottamattomia asioitahan siellä tapahtuu eikä kokemuskaan aina auta. Tiedän kyllä, että esim. viime viikolla kuoli kolme jenkkisotilasta autopommin räjähdyksessä ja aina on riskejä, kun jalkaudutaan.
Afganistanin tilanne?
Ahdistaapi
1
345
Vastaukset
- yksi vaan :)
Hei minulla on kanssa yksi jenkkikaveri ja on afganistanissa rauhanturvajana.
en kysele minäkään koska eivät saa puhuu kun suurpiirtein.
ja olen koitan saada että puhuisi skypen kautta mutta vaikeata on.
joskus on rauhallista ja sitten on kiireisenp luulen ettei ne halua puhuu.
toivotaan parasta että kaikki on ok kaverin pitäisi tulla nyt kesäkuussa suomeen morjestaa :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3825671Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151662- 106971
- 78851
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95844- 50842
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44832- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 39799