Minun pitäisi poistaa 50m2 nurmikkoa talon seinustalta ja tehdä tilalle terassi. Miten nurmikon saa parhaiten pois lopullisesti niin, ettei ruohoa puske tulevaisuudessa? Miten muuten kannattaa edetä asiassa?
Nurmikon poisto?
Terassi kesäksi
2
260
Vastaukset
- Zuiba
Peitä nurmikko pressulla tai muulla valoa läpäisemättömällä peitteellä, anna olla pari viikkoa. Sen jälkeen siellä ei kasva enää mikään.
Kun nurtsi on kadonnut peitä alue juurimatolla tai paksulla tummalla suodatinkankaalla ja laita päälle sora, jonka päälle sitten askartelet sen terassin. - Piikkiviidakko pois
Meniskö samalla tavalla hirveä hurmehappomarjapensas, että kuoleeko noin nopeasti myös pensaat? En jaksa kaivaa ylös, on ikivanha ja suuri juurakko. Tämä ei nyt koske nurmikkoa, tuli vaan mieleen josko joku tietäis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219