Minun pitäisi poistaa 50m2 nurmikkoa talon seinustalta ja tehdä tilalle terassi. Miten nurmikon saa parhaiten pois lopullisesti niin, ettei ruohoa puske tulevaisuudessa? Miten muuten kannattaa edetä asiassa?
Nurmikon poisto?
Terassi kesäksi
2
314
Vastaukset
- Zuiba
Peitä nurmikko pressulla tai muulla valoa läpäisemättömällä peitteellä, anna olla pari viikkoa. Sen jälkeen siellä ei kasva enää mikään.
Kun nurtsi on kadonnut peitä alue juurimatolla tai paksulla tummalla suodatinkankaalla ja laita päälle sora, jonka päälle sitten askartelet sen terassin. - Piikkiviidakko pois
Meniskö samalla tavalla hirveä hurmehappomarjapensas, että kuoleeko noin nopeasti myös pensaat? En jaksa kaivaa ylös, on ikivanha ja suuri juurakko. Tämä ei nyt koske nurmikkoa, tuli vaan mieleen josko joku tietäis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822