Minulla alkoi n 2/3 vuotta sitten tuleemaan sydämmen muljahduksia. Olen 17v nuorimies joten onko nuorilla yleistä? Alussa pelotti, mutta vielä hengissä ollaan niin en niin välitä. Alussa muljahdus ei sattunut ollenkaan, mutta nykyään niihin liittyy pieni kipu. Muljahdus kestää sen max sekunnin ja häviää kuin tyhjään. Olen jättänyt kokonaan kofeiinin pois, mutta nikotiini riippuvainen olen. Olin kuukauden ilman nikotiinia, mutta muljahdukset jatkuivat samanlaisina, joten päättelin että nikotiinilla ei välttämättä isoa osaa asiaan ole. Yksityisellä on käyty ja siellä vaan sanottiin että ei hätää, ei ole vaarallista. Mutta eihän tämä nyt normaalia ole kun 16c ilman näitä eletty. Muljahduksia voi tulla muutamia päivässä, joskus jopa monta päivää ilman. Stressiä ei ole ja nukun 8-12h päivistä riippuen.
Sydämen muljahtelu
3
534
Vastaukset
- Luulisin,
että ovat hyvänlaatuisia rytmihäiriöitä, jos lääkärikään ei pahana pitänyt.
Tulevaisuudessa kun käyt lääkärillä, niin kannattaa ottaa mukaan muistivihko johon kirjaat ylös mitä toimenpiteitä ja testejä sinulle tehdään, mitä vaivasta sanotaan ja mitä ohjeita annetaan. Jos vaiva jatkuu pitkään ja syö lääkkeitä, niin ne lääkkeiden nimet ja ehkä määrätkin kannattaa kirjata itselleen muistiin.- Luulisin vielä
että se tupakointi ja muukin nikotiinin käyttö kannattaa lopettaa ja unohtaa kokonaan! Onnistuu kyllä kun olet vielä noin nuorikin. Tupakointi tappaa myös sydäntautien kautta, syövästä nyt puhumattakaan.
Kahvia voit kohtuudella juoda, ja maidoton tee on jo oikea terveysjuoma flavonoideineen.
- Aikanaan kun
poltin, niin se aiheutti minulle rytmihäiriöitä. Lääkkeeksi tupakoinnin lopetus ja sopivasti kestävyysliikuntaa, kuten kevyttä hölkkää ja pyöräilyä. Monipuolisesti pitää syödä myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263