Mistäköhän voisi saada 90-luvun miniin talvirenkaat ja muita osia, jos on joskus tarvis? Löytyykö maahantuojia mielellään Etelä-Suomesta?
tuleva minimies
2
768
Vastaukset
- paradise carsista
Tein ensin tilauksen http://www.reifendirekt.de :stä, mutta kysyttyäni tietoa, onko siellä myydyissä merkintää M S sain vastauksen, ettei ole, niin päätin ostaa ne firmasta jota käytin autoni toimittamiseen Suomeen. Tuossa yhteydessä tuo firma osti varastoon muistaakseni 10 sarjaa renkaita, joten saattaa sieltä niitä renkaita vielä saada.
Myöhemmin kyllä kuulin, että Minillä voisi ajaa huonon rengassaatavuuden vuoksi talvella vaikka kesärenkailla, joten seuraavia renkaita ei ole ehkä pakko ottaa M S -merkinnällä, jos vain saa paremmat ilman merkintää.
www.mcff.net -sivuilta löytyy liikkeiden nimiä, mutta lista oli ainakin viime talvena arvottoman vanha. Yhdestäkään listatuista liikkeistä ei talvirenkaita saanut. Ulkomailta saisi tilattua helposti renkaita (esim. yllä mainitusta) ja olisivat halpoja. Luulisi myös muta&lumi rallirenkaiden olevan varsin hyvät huonoissa talvikeleissä, mutta kuinkahan menisi asfaltilla? Onkohan jollain kokemusta Colway Rally Mud and Snow -renkaan käytöstä arkiajossa? Hmm, taitaa kyllä olla väärä foorumi kyselyyn. Ehkä pitäisi kysyä msff:n foorumilla.
Terveisin,
jiikoo "ministerinä vasta 10kk ollut" ;-p - MINI 1300 -93
Kokeilepa www.minitron.fi. Sieltä saa kaikkea Mineihin. Siis kaikkea. Paikka nimeltä Hirvihaara sijaitsee jossakin Järvenpään lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368