Sateinen kevät-aamu tuo ilon tullessaan.

hevat

Lueskellessani tätä ja muitakin sivustoja,niin ihmettelin ihmisen mieltä epäilijäksi.

Aina joku tinkaa mistä kopsasit,ottakaa huomioon meidän käytössä oleva sanavarasto on satoja kertoja sanottu sekä kirjoitettu.

Huitaisumaailma hipaisu-näppäimeillä nykymaailman elämäntyyli,siinä ei ole mahdollista ihmisen elää moninaisten tarpeidensa mukaan.

miehen kauneus on hänen älyssään,naisen äly on hänen nenänpäässään ja on
apinan viisautta. hetan järjenköyhyys --hyvää huomenta!!

13

111

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taunotkin

MUUTEN NÄIN ON.

• Terminen kevät on edennyt jo Koillismaalle asti. Kuusamossa sataa parhaillaan vettä reilusti. Täällä se saattaa jo ennen yötä tulla lumena. Etelä-Suomessa kevät edistty normaalia vauhtia. On kuitenkin reilusti myöhässä tavanomaisesta.

• mummo vaan

Varmaan monen mummon kädet syyhyy multaan,lupausten mukaan ensivikolla on kesä..

• 00000000000

Kumma, jos on kesä, kun meillä ainakin on paksut hanget.

• Matamimimmi
        00000000000 kirjoitti:

Kumma, jos on kesä, kun meillä ainakin on paksut hanget.

Yöllä satoi vettä ja lumet saivat kyytiä.
        Ihanaa!
        Minun multasormeni syyhysi jo pari viikkoa sitten ja laitoin tomaatin siemenet multaan. Nyt ne olivatkin jo Koulutettavassa kunnossa, ja eilen tein "likaista työtä" Isänmaata kynsien alla vieläkin, tai ainakin näyttävät tummemmilta kuin tavallisesti.
        Eilen illalla oli eräs tilaisuus, missä olimme mukana, ja minä tietenkin, että "seli, seli, nämä kynnet ovat vähän mustan näköiset":)

• On ne miehenpuolet aika välkkyjä. Onkoo tiedossa Naispuolista FiloSOFIA . Näin sai nuori ihmelapsi hyvän ammatin -
      Oli fiksut opettajat , tiesivät että satusetä siittä pojasta tulee .

• mie-mie-mie

Kyllä kevät tuo paljon tullessaan luonto herää kuin sormia napsauttamalla, risukot ja pensaikotkin soi kuin kiitosta valon ja lämpimän ylistystä.
      Sade kuuluu asiaan ja tärkeydessä kakkonen valon jä'lkeen, kun on auringon valoa on lämpöäkin.
      Ihminenkin löytää kuin ylemmän oktaavin käyttöönsä kevään myötä, no ainakin suurin osa ihmisistä.

Onhan niitä 'rypijöitäkin', eivätkä reppanat saa siitäkään tyydytystä

• hevat

Ajattelin eilen,kun olin muistajais kahvilla naapurin luona miehensä haudattu 2vko
      sitten. Senioritalo on niin monet vuodessa lähtevät pilven päälle. Kaikilla meillä joskus
      tulee vuoro,useassa on se aisfemerintauti -tutkin oikein googlesta sitä tarkistin niin sanoo
      potilaalle itselleen helppo,mutta hoitajalle vaikea.

Tänään katsellaan sateista kosteaa tuulta,aurinkoakaan ei näy.-

• entäpä jos...

Hevatin käyttämä sana HUITAISUMAAILMA kuvaa hyvin tätä päivää.
      Omat kuulumiset kerrotaan tärkeinä mutta lähimmäisestä ei olla kiinnostuneita edes huitaisun vertaa.

• tiemmä

Luonnonväki tän tietää. Linnut lauloivat koleassa kevätsateessa muina siipiveikkoina. Ne tietävät että kevät sade tuo sulan maan ja einettä nälkäisiin kupuihin.

• *Kukkahame*

Aurinko kruunan kuitenkin loppupeleissä keväät ja kesät.
      Tänään on pihamaa kuivanut ennätysvauhtia ja rodot saivat piimäannoksensa, isoja ovat jo nuiput ei mene monta viikkoa kun kuvat avautuvat.
      Aitapensaat meni vaihtoon naapurin kanssa, kumpikaan ei tykkää näistä taikinamarjapensaista enää.
      Istuskelin kahvikupillisen verran terassilla, yläkerran parvekkeella joku onneton tupakanhimoinen poltti jotain kessua, haju oli niin kujvottava että oli tultava sisätiloihin.

Ilta-auringossa laulelee/vislaa taas kottarainen musta lintu sävelmiään, se on ahkera vislailemaan myös aamulla aikaisin.

Aurinko armas kuivas satehen,
      hämä- hämähäkki j..n..e..

• *Kukkahame*

Virheitä vilisee, kun on ollut ruumiillista työtä ja sormetkin ihan väsyksissä

• ttäällä taas; kevät

Nyt vasta 109:s vrk v. 2013 räkättirastas äänteli aamulla. Päivän mittaan näin sitruunaperhosen ja nokkosperhonkin. Lenkillä näin ekan västäräkin. Peippo oli aloittanut pirteän ja erottuvan "karjuntansa".
        Meinasin tarkastaa, onko linnun pesäpönttö kunnossa. Sinitiainen ilmestyi pesäaukolle...sori vaan pappa, tämä on kyllä nyt varattu, se ilmaisi. Aivan, totesin ja poistuin. Nostin nurmikolle jäänyttä laudanpalaa. Liero painui siellä käytäväänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe