Solifer SFR:n vikoja

joo elikkä siis meikä ois käytettyy skootterii miettimäs ja ny tarvis tietää minkälaisii ongelmii Soliferin SFR oikein sisältää.
5194
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

No onhan se sanottava että Solifer SFR on hyvä valinta jos skootterin haluaa. 10.000km ajettu, eikä ole oikeastaan yhtään vikaa vastaan tullut. Ainakaan sellaisia vikoja joita nyt pitäisi mennä mainitsemaan.

Äänestä
  • Mulla on myynnissä 80 kilometriä ajettu, jossa takuu voimassa 2013 heinäkuun loppupuolelle. Kiinnostaako?

Äänestä

No riippuen toki missä päin skootteriasi myyt. Ja täytyy vanhemmiltakin kysyä, sillä täytän 15 vasta syyskuussa.

Äänestä

Keravalla. Eli käytännössä Hanko -Riihimäki - Loviisa-akselilla skoden saa kuljetettua melko helposti.

Äänestä

mun soliferilta irtosi kaasukahava, miten voi korjata sen itse??? TIETÄÄKÖ KUKAAN

Äänestä

Kommentoi aloitusta

skotteripoju kirjoitti:

joo elikkä siis meikä ois käytettyy skootterii miettimäs ja ny tarvis tietää minkälaisii ongelmii Soliferin SFR oikein sisältää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu