joo elikkä siis meikä ois käytettyy skootterii miettimäs ja ny tarvis tietää minkälaisii ongelmii Soliferin SFR oikein sisältää.
Solifer SFR:n vikoja
5
161
Vastaukset
- Kaverina auttamassa
No onhan se sanottava että Solifer SFR on hyvä valinta jos skootterin haluaa. 10.000km ajettu, eikä ole oikeastaan yhtään vikaa vastaan tullut. Ainakaan sellaisia vikoja joita nyt pitäisi mennä mainitsemaan.
- tyrkky2
Mulla on myynnissä 80 kilometriä ajettu, jossa takuu voimassa 2013 heinäkuun loppupuolelle. Kiinnostaako?
- skotteripoju
No riippuen toki missä päin skootteriasi myyt. Ja täytyy vanhemmiltakin kysyä, sillä täytän 15 vasta syyskuussa.
- Tyrkky2
Keravalla. Eli käytännössä Hanko -Riihimäki - Loviisa-akselilla skoden saa kuljetettua melko helposti.
- solifer sfr
mun soliferilta irtosi kaasukahava, miten voi korjata sen itse??? TIETÄÄKÖ KUKAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665665Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953028- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232389Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166