joo elikkä siis meikä ois käytettyy skootterii miettimäs ja ny tarvis tietää minkälaisii ongelmii Soliferin SFR oikein sisältää.
Solifer SFR:n vikoja
5
152
Vastaukset
- Kaverina auttamassa
No onhan se sanottava että Solifer SFR on hyvä valinta jos skootterin haluaa. 10.000km ajettu, eikä ole oikeastaan yhtään vikaa vastaan tullut. Ainakaan sellaisia vikoja joita nyt pitäisi mennä mainitsemaan.
- tyrkky2
Mulla on myynnissä 80 kilometriä ajettu, jossa takuu voimassa 2013 heinäkuun loppupuolelle. Kiinnostaako?
- skotteripoju
No riippuen toki missä päin skootteriasi myyt. Ja täytyy vanhemmiltakin kysyä, sillä täytän 15 vasta syyskuussa.
- Tyrkky2
Keravalla. Eli käytännössä Hanko -Riihimäki - Loviisa-akselilla skoden saa kuljetettua melko helposti.
- solifer sfr
mun soliferilta irtosi kaasukahava, miten voi korjata sen itse??? TIETÄÄKÖ KUKAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742