joo elikkä siis meikä ois käytettyy skootterii miettimäs ja ny tarvis tietää minkälaisii ongelmii Soliferin SFR oikein sisältää.
Solifer SFR:n vikoja
5
158
Vastaukset
- Kaverina auttamassa
No onhan se sanottava että Solifer SFR on hyvä valinta jos skootterin haluaa. 10.000km ajettu, eikä ole oikeastaan yhtään vikaa vastaan tullut. Ainakaan sellaisia vikoja joita nyt pitäisi mennä mainitsemaan.
- tyrkky2
Mulla on myynnissä 80 kilometriä ajettu, jossa takuu voimassa 2013 heinäkuun loppupuolelle. Kiinnostaako?
- skotteripoju
No riippuen toki missä päin skootteriasi myyt. Ja täytyy vanhemmiltakin kysyä, sillä täytän 15 vasta syyskuussa.
- Tyrkky2
Keravalla. Eli käytännössä Hanko -Riihimäki - Loviisa-akselilla skoden saa kuljetettua melko helposti.
- solifer sfr
mun soliferilta irtosi kaasukahava, miten voi korjata sen itse??? TIETÄÄKÖ KUKAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921776- 851252
- 1101123
- 72965
- 106907
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673