joo elikkä siis meikä ois käytettyy skootterii miettimäs ja ny tarvis tietää minkälaisii ongelmii Soliferin SFR oikein sisältää.
Solifer SFR:n vikoja
5
143
Vastaukset
- Kaverina auttamassa
No onhan se sanottava että Solifer SFR on hyvä valinta jos skootterin haluaa. 10.000km ajettu, eikä ole oikeastaan yhtään vikaa vastaan tullut. Ainakaan sellaisia vikoja joita nyt pitäisi mennä mainitsemaan.
- tyrkky2
Mulla on myynnissä 80 kilometriä ajettu, jossa takuu voimassa 2013 heinäkuun loppupuolelle. Kiinnostaako?
- skotteripoju
No riippuen toki missä päin skootteriasi myyt. Ja täytyy vanhemmiltakin kysyä, sillä täytän 15 vasta syyskuussa.
- Tyrkky2
Keravalla. Eli käytännössä Hanko -Riihimäki - Loviisa-akselilla skoden saa kuljetettua melko helposti.
- solifer sfr
mun soliferilta irtosi kaasukahava, miten voi korjata sen itse??? TIETÄÄKÖ KUKAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667