Pelkään, että minusta tulee psykopaatti ja menetän omatuntoni ja empatiakykyni. Onko tämä edes mahdollista. Tällä hetekellä en ole lähelläkään psykopaattia, mutta pelkään/mietin, että voiko ihminen muuttua niin radikaalisti?
psykopaatiksi tulemisen pelko
5
235
Vastaukset
- lorelii
no kaikkihan on mahdollista mutta veikkaan että jos olet nyt empaattinen ihminen niin tarvitsisi sinulle tapahtua jotain todella kamalaa, tyyliin joku onnettomuus missä loukkaat pahasti pääsi. Älähän kamalasti tuosta pelosta stressaa se on normaalia pakko-oireilua että pelkää juuri sitä mitä ei halua ja vaikka en sinua tunne niiin voin aika varmuudella sanoa että jos olet empaattinen ihminen ja kiltti niin tuskin nyt psykopaatiksi noin vaan tulet.
- psykopatia
on pitkän vaikean elämän ja jopa tietynlaisen aivojen rakenteen aiheuttama ongelma, tällaisia teorioita voit vaikka netistä itse etsiä. Eräässä dokkarissa kerrottiin, kuinka joku aihetta tutkinut oli kuvauttanut samalla omatkin aivonsa ja hänen aivojensa rakenteessa oli sama poikkeama kuin monilla tuomituilla rikollisilla, diagnosoiduilla psyko/sosiopaateilla. Silti hyvä kasvuympäristö ja ihmissuhteet olivat tuoneet sen edun, että hän eli hyvinkin normaalia elämää. Eli ei psykopaatiksi muututa tuosta vain, pitää olla tietynlainen perimä ja lisäksi ympäristön altistus, jotta tekee jotakin pahaa.
- + vielä se, että
aito psykopaatti ei yleensä osaa olla millään tavoin huolissaan omasta käytöksestään, ympäristö siitä kärsii.
- psykopaatti jo v-90
kaikella toden näköisyydellä sinusta ei tule psykopaattia.
psykopaatiksi synnytään, ei tulla.
itse olen psykopaatti, diaknoosi on tehty ja paprut löytyy. - sosiopsyko
entä sosiopaatiksi? voiko empatiakyvyn ja tunteet menettää, vaikka niitä on kokenut koko ikänsä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819