Hei te viisaammat!
Mistä voi johtua viime öinen ihan järkyttävä alavatsakipu ja ripuli? luulin oikeasti välillä että kuolen siihen paikkaan. Pelkäsin myös että synnytys käynnistyy (rv vasta 22).
reilun tunnin kipu kohtaus kesti, sänkyyn könysin puoli istuvalleen nukkumaan ja huimas kauheasti.. :/
Tämä on kolmas raskaus, eikä aikaisemmissa kahdessa ole tälläistä esiintynyt.
Mistä voisi johtua?
ps:vatsa tuntuu nyt hyvin aralta
itku kipua
6
159
Vastaukset
- voiko johtua ruuasta
onko mahista että ruuasta ois johtunu? Itsellä on tullut muutaman kerran raskaudessa ihan hirveitä kouristuskohtauksia ja tunti on vessassa mennyt..Aivan kauheeta ja tuntuu kuolemalta..itse olen liittänyt ruokaan nuo kouristukset..
- vatsatauti
No ihan vaan vatsataudista. Nyt on vaikka millaisia pöpöjä liikkeellä ja osassa on ripulia, osassa oksentamista ja osassa molempia. Ei se raskaus vatsatautia sen kummemmaksi tee, sinulla ei vaan ole kahdessa aiemmassa raskaudessa sellaista osunut kohdalle. Muista juoda paljon, toivotaan että menee ohi ihan vaan tuolla yhdellä ripulointikohtauksella.
- kolmastulossa
en mielestäni eilen syönyt mitään erilaista kuin yleensä.. (jo ei sitten joku ollut pilaantunutta?) oksennus tauti meillä oli koko poppoolla kuukausi sitten...
Toivottavasti ei tule kipu uudestaan. Rauhottaa tietää että muillakin ollut :)
Ja vauveli ollut ihan aktiivinen massussa tämän aamupäivän, että siellä ainakin kaikki kunnossa :) - 92,js
Muistathan juoda riittävästi? Todella kova kipu voi viitata myös munuaiskiviin (munuaiskivi lähtee yleensä itsestään irti, kunhan vaan muistaa juoda riittävästi).
- kolmastulossa
minulla kyllä kipuillut muutenkin jo pitkään, kun kohdun ympärillä (ainakin) on nuita endometrioosi pesäkkeitä ja lisäksi herkästi supistellut kun on tuo b-ryhmän streptokokki... että kipuja on muutenkin ollut, mutta tuo viime öinen oli jotain ihan tajutonta, itkin vaan ja tuntui että taju lähtee...
Mutta ei kai mikään enro voi ripulille vetää? josko ollut (toivottavasti) vain jotain ruuansulatukseen liittyvää... Huomenna neuvolalääkärillä pitää kysäistä asiasta, jollei sitten uusi kipukohtaus ennen sitä..
Ja juon myllä paljon, vettä menee kovasti kun tuntuu että koko ajan hirveä jano päällä. - Minulla oli
samanlaista, tämän raskauden aikana tullut kolme "kohtausta", eli hirvittävät vatsakivut ja ei muuta kuin vessaan, ja kunhan on saanut suolen tyhjäksi olo helpottuu... Joka kerta kyllä pelotti että synnytys siinä käynnistyisi.. Ja nyt kun saisi käynnistyä niin ei mitään tietoakaan vatsaväänteistä =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483