Nahkahousu ''opettaja''

nahkahousuton

Asiaan tarkennusta..

Kyseinen nahkahousuinen opettaja kenestä ollaan kirjoitettu hiljattain Hämeen Sanomissa, ei ole koulutukseltaan opettaja lainkaan. Eikä myös ammattinimikkeensäkään ole opettaja vaan erityisohjaaja.

26

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinten puolesta

      "rumat ne vaatteilla koreilee" turkis ja nahka kuuluvat eläimille !!

      • oivallus1

        Muista se kun vedät kenkiä jalkaasi


    • ei lapsia sinne

      mistä koulusta kyseinen vale-ope on?

      • kukkahattutäti

        parolan yläkoululla


      • Jumppamakkara
        kukkahattutäti kirjoitti:

        parolan yläkoululla

        Lopella yläkoululla on kans vale-ope. Käyttää nimitystä opettaja vaikka ei oo mitään tutkintoa. Ei opettajan eikä muunkaan.


    • harhaa1

      Miks lehteen kirjoittanut sit valehteli jutussa, että puhuu opettajasta? Oliko siinä jutussä sitten mikään muukaan totta? Vai oliko provo?

      • huomhuom

        Koska oppilaat ei varmaankaan tajunnut että kyseinen ihminen ei ole ammattinimikkeellään opettaja vaan avustaja. Eikä ole provo,vaan kys. Ohjaaja käyttää nahkahousuja ja hameita, ja vaatteita jotka ei ole esimerkillisiä oppilaille!


      • 45+23
        huomhuom kirjoitti:

        Koska oppilaat ei varmaankaan tajunnut että kyseinen ihminen ei ole ammattinimikkeellään opettaja vaan avustaja. Eikä ole provo,vaan kys. Ohjaaja käyttää nahkahousuja ja hameita, ja vaatteita jotka ei ole esimerkillisiä oppilaille!

        Onko kyseessä nainen vai mies?


      • epäilevä tuomas

        Provo tai jonkun henkilökohtainen "hyökkäys".


      • aamuineeeen
        45+23 kirjoitti:

        Onko kyseessä nainen vai mies?

        Naispuolinen henkilö.


      • pyhsekäpah
        epäilevä tuomas kirjoitti:

        Provo tai jonkun henkilökohtainen "hyökkäys".

        Oma näkökantani on se, että kys. Ihminen on aina pukeutunut ei esimerkillisesti!!!


      • hänkö?
        huomhuom kirjoitti:

        Koska oppilaat ei varmaankaan tajunnut että kyseinen ihminen ei ole ammattinimikkeellään opettaja vaan avustaja. Eikä ole provo,vaan kys. Ohjaaja käyttää nahkahousuja ja hameita, ja vaatteita jotka ei ole esimerkillisiä oppilaille!

        Nimeltään J. Keränen? sopis ainakin kuvaukseen :D


    • panomees

      saiskohan siltä piparii???

      • mammanpojulta

        kysy miceltä!


    • peikkoter

      kyllä kannattaa kysyä,nahkahousut ja hameet kertoo yleensä munankipeydestä!!!

      • valitse isommat

        Ei kannata käyttää liian pieniä housuja. Kyllä ne kangasfarkutkin kiristävät ja kipeyttävät munan.


    • Oppilas7vuodentakaa

      Kyseinen nainen on ollut jo minun aikan parolan yläkoulussa ja pukeutui nahkahousuihin ja hameisiin mutta mielestäni jokainen saa pukeutua kuinka haluaa. Eikä nahkahousut tee mielestäni ihmisestä mitenkään huonoa kuvaa vaan se on omaa itsevarmuutta. moniko teistä uskaltaa lähteä nahkahousuissa ylipäätään minnekkään?

    • ihailtavaa

      Nahka on sexikästä mikäli kroppa kuosissa....

    • Pinkit stringit

      Ei kai ihmisiä ota kuuppaan kun toinen on pukeutunut seksikkäästi ja on vielä ylpeä siitä?On se kauheeta kun joskus tuolla työmaallakin näkee kun joku tulee aivan puhtaissa ja uusissa haalareissa hommiin, kauhean epäsoveliasta,eikös?
      Eiköhän jokainen saa itse päättää työvaatteensa jos sitä ei ole erikseen määrätty??
      Herätkää pököt!

    • Astuja Jack

      Mä ainakin pokasin viikonloppuna baarista nahkapöksy muijan, lähti luokseni yöksi ja oli todella kiimainen pakkaus jo rappukäytävässä.Otti poskeen siis rappukäytävässä kireissä nahkoissaan.Hissis työnsin käden housujensa sisään, oli märkä kuin niagara.Sisälle päästyämme naimme pitkin huonetta kuin kanit unohtamatta sitä kun kävimme parvekkeella tupakilla, niin vetelin sitä kangellani sielläkin sisuksiin.Kyllä nahkapöksy naisista ainakin tuossa tapauksessa kiimaa löyty,tervetuloa uudestaan ja muutkin todella kiimaset oikeat nartut, tervetuloa kunnon astutukseen luokseni!

      • munat pois

        Ja sitten heräsit yksin sängystäsi märkä läikkä allasi, senkin runkkkari.


      • Astuja Jack
        munat pois kirjoitti:

        Ja sitten heräsit yksin sängystäsi märkä läikkä allasi, senkin runkkkari.

        Sorry jos olet noin kiukkunen, se taisikin olla sun erittäin kiimainen muijasi.Hyvä oli!Ja meehän nyt sinne liukkaille mun liemien sekaan!


      • munat pois
        Astuja Jack kirjoitti:

        Sorry jos olet noin kiukkunen, se taisikin olla sun erittäin kiimainen muijasi.Hyvä oli!Ja meehän nyt sinne liukkaille mun liemien sekaan!

        Sorry, et uneksinut mun "muijasta", koska sellasta mulla ei ole. Yksi kappale avomiehiä löytyy kyllä, ja onneksi ei ole niin juntti, että kutsuisi mua muijaksi.


      • napanöyhtä
        munat pois kirjoitti:

        Sorry, et uneksinut mun "muijasta", koska sellasta mulla ei ole. Yksi kappale avomiehiä löytyy kyllä, ja onneksi ei ole niin juntti, että kutsuisi mua muijaksi.

        moi johanna!


      • .....
        napanöyhtä kirjoitti:

        moi johanna!

        Moi Pertti-Keijo.


    • Leatherfun

      Käyttääks hän vieläkin ko. pukeutumistapaa....?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe