....lauttasaaressa? Kokemuksia? Lääkärit?
Leikkukseen menossa 3 viikon päästä Mustoselle? Juttuja olen kuullut jonkin verran, mutta en omakohtaisia kokemuksia..
SAIRAALA LASERI...
5
1782
Vastaukset
- Mari
Ennen kuin laitan sen kummempaa vastausta niin haluan varmistaa, millaisia juttuja olet Raine Mustosesta kuullut? Hyvää vai huonoa?
Jotain tietoa on mullakin... Ei siis omakohtaista kokemusta (mut on leikannut toinen kirurgi) mutta kuulopuheita...- Näpsä
Leikkasi ysäväni silmät viikko sitten, kaikki oli mennyt oikein loistavasti.
Yks tuttu sairaanhoitaja sen sijaan kauhisteli,kuvaili ko.henkilöä kohu-huijari-lääkärinä(?) jotain kuningankuluttaja ym.juttuja. En viitsinyt kauheesti kuunnella,mutta alkoi kuitenkin mietityttää..
Leikkaukseen kuitenkin menen! Niin kauan siitä jo olen haaveillut...
Kerrohan omista kokemuksestasi, niin hyvät kuin huonotkin asiat!
- Mari
Moi!
Jos vaikka laittaisin vastauksen sun s-postiin?
En viitsisi alkaa ruotia nimellä ketään silmälääkäriä yleisellä keskustelupalstalla!!!- BlueZ
Voisitko ruotia tätä lääkäriä minullekin? Hänellä on yhden hengen yrityksessään todella halvat hinnat, enkä voi olla tuntematta houkutusta kyseiseen firmaan... Toinen vaihtoehto olisi Silmäkeskus Laser, joka tulisi noin 800e kalliimmaksi!
Olisin kiitollinen jos vastaisit... =)
- Minde
Mustonen leikkasi mun silmät viime joulukuussa - kaikki meni loistavasti enkä ole päivääkään katunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501