Moikka kaikille!
Olen parikymppinen opiskelija Joensuusta. Valmistuin ylioppilaaksi viime keväänä ja tällä hetkellä opiskelen kasvatustieteitä ja psykologiaa avoimessa yliopistossa. Tavoitteenani on päästä opiskelemaan lastentarhanopettajaksi. Virallista työkokemusta lasten kanssa toimimisesta löytyy työelämään tutustumisista alakouluun ja päiväkotiin sekä viime kesältä leikkikenttäohjaajana. Muuten olen tehnyt lastenhoitohommia esimerkiksi sukulaisille. Olisi ihanaa päästä toimimaan lastenhoitajana useamminkin, sillä rakastan lasten kanssa olemista.
Luonteeltani olen ehdottoman iloinen, positiivinen ja ihmisläheinen. Ymmärrän lasten kanssa olemisen vastuun ja vakavuuden. Kielitaitoa löytyy luonnollisesti suomen, englannin, ruotsin ja saksan kielen osalta. Minulta löytyy myös ensiapukortti ja hygieniapassi. Olen valmis tulemaan töihin kaikkina aikoina sopimuksen mukaan. Minulla on myös auto ja ajokortti, joten kulkeminenkin onnistuu. Tuntupalkka on neuvoteltavissa.
Jos tarvitset lastenhoitoapua, ota ehdottomasti yhteyttä! Kerron itsestäni mielelläni lisää puhelimitse tai kasvotustenkin, samalla tietysti olisi ihanaa päästä tutustumaan hoidettaviin. Alustavasti yhteyttä voi ottaa sähköpostilla [email protected].
Lastenhoitaja Joensuusta
Lastenhoitaja93
2
264
Vastaukset
- Lastenhoitaja93
Edelleen töitä vailla! :)
- Lastenhoitaja93
Hei kaikki!
Kiitos kaikille yhteyttä ottaneille, muuton vuoksi tämä ilmoitus ei enää ole ajankohtainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2224515Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142178Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141840Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25984- 75918
- 54916