Moikka kaikille!
Olen parikymppinen opiskelija Joensuusta. Valmistuin ylioppilaaksi viime keväänä ja tällä hetkellä opiskelen kasvatustieteitä ja psykologiaa avoimessa yliopistossa. Tavoitteenani on päästä opiskelemaan lastentarhanopettajaksi. Virallista työkokemusta lasten kanssa toimimisesta löytyy työelämään tutustumisista alakouluun ja päiväkotiin sekä viime kesältä leikkikenttäohjaajana. Muuten olen tehnyt lastenhoitohommia esimerkiksi sukulaisille. Olisi ihanaa päästä toimimaan lastenhoitajana useamminkin, sillä rakastan lasten kanssa olemista.
Luonteeltani olen ehdottoman iloinen, positiivinen ja ihmisläheinen. Ymmärrän lasten kanssa olemisen vastuun ja vakavuuden. Kielitaitoa löytyy luonnollisesti suomen, englannin, ruotsin ja saksan kielen osalta. Minulta löytyy myös ensiapukortti ja hygieniapassi. Olen valmis tulemaan töihin kaikkina aikoina sopimuksen mukaan. Minulla on myös auto ja ajokortti, joten kulkeminenkin onnistuu. Tuntupalkka on neuvoteltavissa.
Jos tarvitset lastenhoitoapua, ota ehdottomasti yhteyttä! Kerron itsestäni mielelläni lisää puhelimitse tai kasvotustenkin, samalla tietysti olisi ihanaa päästä tutustumaan hoidettaviin. Alustavasti yhteyttä voi ottaa sähköpostilla [email protected].
Lastenhoitaja Joensuusta
Lastenhoitaja93
2
268
Vastaukset
- Lastenhoitaja93
Edelleen töitä vailla! :)
- Lastenhoitaja93
Hei kaikki!
Kiitos kaikille yhteyttä ottaneille, muuton vuoksi tämä ilmoitus ei enää ole ajankohtainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718