176cm 62kg =)))
Oonkos minä lihava?
12
694
Vastaukset
- Septimia
....et.
- !!!!!!!!
Et ole lihava, mutta sitäkin tyhmempi!!!!!
- Supperi
joku vitun läski!! Menisit lenkille sotanorsu!!
- ...
Supperi kirjoitti:
joku vitun läski!! Menisit lenkille sotanorsu!!
sain kunnon naurut, kun keskustelun aloittaja sai raivarin ;))
jos esitätä tyhmän kysymyksen saat tyhmiä vastauksia...että oma järjen käyttö ON sallittua tuollaisissa tilanteissa x) - Supperi
... kirjoitti:
sain kunnon naurut, kun keskustelun aloittaja sai raivarin ;))
jos esitätä tyhmän kysymyksen saat tyhmiä vastauksia...että oma järjen käyttö ON sallittua tuollaisissa tilanteissa x)sitten sitä järkeäs ja pysy poissa täältä!! Menisit vaikka lenkille, mä lyön vaikka vetoa et oot vaan samanlainen idiootti huoraläski löllömaha ku toi edellinen !!!!!!! Nii et voi vittu sentään. Mä sentäs voin syödä suklaata ilman et oon tollanen vitun pallomaha niinku sinä, saatanan tyhmä läski-ämmä!
- ...
Supperi kirjoitti:
sitten sitä järkeäs ja pysy poissa täältä!! Menisit vaikka lenkille, mä lyön vaikka vetoa et oot vaan samanlainen idiootti huoraläski löllömaha ku toi edellinen !!!!!!! Nii et voi vittu sentään. Mä sentäs voin syödä suklaata ilman et oon tollanen vitun pallomaha niinku sinä, saatanan tyhmä läski-ämmä!
mistäs päättelit että olen läski?naureskelin vain tyhmyydellesi en sen takia että olisin läski...olen meinaa normaalipainoinen ;)
voi että tyhmät pitäisi karkoittaa siperiaan niin säästyttäisiin paljolta vaivalta
no mutta kiitos nauruista...ja onhan täällä toki muitakin idiootteja sun lisäks että sun vaan pisti silmään muiden ylitse....
meenpäs syömään suklaata...ahh. - Supperi
... kirjoitti:
mistäs päättelit että olen läski?naureskelin vain tyhmyydellesi en sen takia että olisin läski...olen meinaa normaalipainoinen ;)
voi että tyhmät pitäisi karkoittaa siperiaan niin säästyttäisiin paljolta vaivalta
no mutta kiitos nauruista...ja onhan täällä toki muitakin idiootteja sun lisäks että sun vaan pisti silmään muiden ylitse....
meenpäs syömään suklaata...ahh.lihoot lisää. Siitä vaan, läskiperse-selluliittivatsa.
- ...
Supperi kirjoitti:
lihoot lisää. Siitä vaan, läskiperse-selluliittivatsa.
voi että joku lapsonen ottanut kommentit itseensä...;)) ei tälle voi kun nauraa, otin oikeen työporukan tohon taustalle ja naurettiin yhdessä...miksi edes kysyt oletko lihava jos sitten kehuskelet syöväsi suklaata, eikä se tunnu missään?oletko jotenkin vähä-älyinen vai?no eiköhän se elämä sinuakin lapsi kulta opeta, viimeistään kun elämä potkii "pikku prinsessaa" pylylle! x)
- minttu
Supperi kirjoitti:
sitten sitä järkeäs ja pysy poissa täältä!! Menisit vaikka lenkille, mä lyön vaikka vetoa et oot vaan samanlainen idiootti huoraläski löllömaha ku toi edellinen !!!!!!! Nii et voi vittu sentään. Mä sentäs voin syödä suklaata ilman et oon tollanen vitun pallomaha niinku sinä, saatanan tyhmä läski-ämmä!
.kiva nimimerkki sulla..........t.eräs joka myös Supperi::))
- Oikea Supperi >=(
Äläpäs kirjoita mun nimellä supperi (vale)
- Supperi
sä sitten oot? Eikö täällä saa enää ihmisiltä neuvoa kysellä? Vai ootko käyttäny tätä nimee jossai muualla aiemmin ku minä?
- supperi orig.
mun nimellä ei kirjootella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964