etten nauti ihan täysin rinnoin seksistämme?
Olemme olleet poikaystäväni kanssa yhdessä kohta puoli vuotta ja rakastan häntä mutta eräs asia vaivaa....
tuntuu että mies ajattelee vain omia halujaan ja jättää minut sivuun heti oman orgasmin saatuaan...
en ole koskaan saanut tässä suhteessa orgasmia...
hän kyllä kyselee mitä voisi tehdä jotta myös minä saisin orgasmin muttei koskaan edes yritä mitään sen jälkeen kun on itse lauennut.
Olemme molemmat parikymppisiä.
Kuinka kertoisin poikaystävälleni....
17
2758
Vastaukset
- Keep on rollin'
Keksitkö näitä juttuja lennosta, työstätkö niitä pitkäänkin vai onko tämä ryhmätyön tulosta tämä alati jatkuva uusivanhojen juttujen keksiminen?
Vähän kuin Aku Ankkaa lukisi, sielläkin tietyt jutut kiertää kehää uudestaan ja uudestaan. Esim. Karhukopla Roopen rahasäiliön kimpussa - joku uusi mauste, mutta perussoppa on sama.- johtuisiko siitä
että karkean arvion mukaan noin puolet miehistä on aloituksen kaltaisia. ellei suurempikin osa. jos löytää sellaisen, joka haluaa -ja myös kykenee- naisensa tyydyttämään, on hän erikoisuus.
eipä ihme, jos nainen kohtaa aina ainoastaan itssensä tyhjentäjiä, ettei oikein nappaa. - SvenBertil
Keep on rollin' on täysi pösilö. Mitä se sun napaa kaivaa, jos reppana olet joskus nähnyt samankaltaisen kirjoituksen. Jätä kommentoimatta kun selvästikin olet viisauksiasi ladellut jo edellisillä kerroillakin.
Tää juttu on varmasti ajankohtainen monelle ja hyvä että silloin tällöin tulee aina esille jotta nekin jotka eivät ole vuosikausia seuranneet aktiiivisina seksikeskustelua voivat kertoa asioistaan.
Yksi friikki jolla ei ole muuta elämää pilaa koko ketjun.
Laita nyt käsi sinne likaisiin kalsareihisi ja mene vaikka jonnekin muulle foorumille häiriköimään.
- mies 37
Sen pitäis mennä niin et mies ensin hoitaa naiselle orgasmin ja vasta sitten itselle. Älä siis anna sen panna sua heti, muuten et saa ikinä orkkua.
- vastuumolemmilla
Eiköhän tollanen oo aika helppo kertoa jos jätkä on noin itsekäs paska.
Suosittelen silti että itsekkin autat klittaa hieromalla..- yhteismasturbointi
Niin eli mies tyydyttää vaan itsensä naiseen ja nainen tyydyttää itse itsensä omalla kädellään siinä samalla.
Sama silloin naisen tyydyttää vaan itsensä ja mies itsensä myös oman kätensä avulla.
- voi vittukele
sano sille jätkälles,että samalla kun nussit mun fittaa,hiero mun klittaa,umpitollo on ,jos ei tajuu
- Et tajunnu?
Suora puhe tai ei mitään.
- ongelmanainen
No mutta mites sitten jos saa orgasmin mut seksi ei tyydytä kuitenkaan, ei kiinnosta yhtään. Tarkoittaako se että minussa on vikaa vai että miehessä on vikaa?
- 78888
Minulla sama juttu. Johtunee e-pillereistä.
- ludtmilda
Sama laulu kaikilla rättiperseillä ei kiinosta sänkyhommat,potku perseeseen ja hakekaa nainen rajantakaa.
- ero??
Millälailla ne naiset on erilaisia siellä rajan takana? Sama naisen anatomia tietääkseni joka maan rättiperseillä on.
- kaamoskaappi
ero?? kirjoitti:
Millälailla ne naiset on erilaisia siellä rajan takana? Sama naisen anatomia tietääkseni joka maan rättiperseillä on.
Eiku se tarkottaa niitä karvaisia jotka kulkee nelinkontin....
- tsinbtsin
vaihtoon ja heti
- Hyvää seksiä
Kerro hienotunteisesti miehelle asiasta ja kerro mistä sinä pidät, mitkä asiat sinua kiihottavat ym. Ei muuta, kun tsemppiä keskusteluun. Aluksi avoin keskutelu voi tuntua häpeälliseltä, mutta ei ole muuta tietä, koska vain sinä tiedät mikä on mukavantuntuista ja nautinnollista. Hän haluaa tietää sen ja saada sinut onnelliseksi. Miehen tärkein tehtävä on tehdä naisesta tyytyväinen seksuaalisesti.
No ihan aluks. Homma on 50/50 eli kyllä kummankin pitää toimia tai ei tuu suhteesta mitään. TS Psyyke(rakkaus) 50% ja fyysinen(rakastelu) 50%.
Ihmettelen vaan, miten parit ei keskustele näistä asioista. Kyllä seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta. Jos ei toimi niin uusiks menee(vaihtoon) tai sitten saa tuhlata elämänsä kulissisuhteeseen(ei kannata koskaan). Elämä on lyhyt ja siksi kulissiin ei kannata tuhlata aikaa.
Toi sun kaveri on itsekäs jäbä. Tossa joku kirjoitti, että menee niin, että ensin naiselle ja sitten miehelle. Allekirjoitan, ellei pääse siihen mikä on optimi, eli yhtaikaa.joo se sun mies on aikaa itsekäs ja sun pitää ottaa homma haltuun ja sanoa sille suoraa miten asiat on miten se homma sua vaivaa eli älä anna se panee sua ensin pidä huolta et sä saat sitten hoidat hänet !se on siinä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275