Palaa

Hyvä renki

Mikä palaa Jokikylällä ?

25

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa ihmeessä

      Joko tiedätte??

    • aloittaja3

      Täytyy olla iso palo, kun kaksi eri aikaa on hälytyskartalla. Leviääkö ?
      Loppus tuo tuuli ainakin.

    • Iso täytyy palon olla.
      Kalustoa on mennyt paljon.

    • Jamppa11

      Vanha kartanon päärakennus palaa Vesikoskentiellä Pyhäjärvellä. Kukaan ei ole loukkaantunut palossa.

      Palokunta sai hälytyksen tulipalosta hieman ennen puolta kolmea tiistaina iltapäivällä.

      Palon sammutustyöt ovat käynnissä.

      • asumaton

        Oliko se joku vanha rötiskö?


    • sinä olet rötiskö

      Ei ole mikään rötiskö. Oli Vesikosken kartano. Oikea historiallinen ja vielä asuttavassa kunnossa oleva hieno maalaiskartano. Aikoinaan Vesikosken patruuna asui siellä ja Haavisto osti sen aikanaan.

      Tosi harmillista, mutta onneksi ihmisvahingoista säästyttiin.
      Jospa entisöijät osaavat tehdä entistä ehomman. Lukekaa Jokikylän kylähistoriaa, niin tiedätte enemmän ja luulette vähemmän.

      • Näin on.
        Todella hieno paikka.
        Lukekaapa, ei pelkkää jokikylän historiaa vaan pyhäjärven historiaa.
        Kartano tunnetaan laajasti Suomessa.
        Todella hieno paikka ja sijainniltaa tosi hyvä.

        Kyllä me muut asutaan niissä rötisköissä.

        Pentti on muutenkin ahkerampia ihmisiä jonka tunnen. Työllistänyt monia ja siellä on moni oppinut jo nuorena työnteon.

        Onneksi ei tullut ihmisvahinkoja.


    • vakuuttaja..

      Toivottavasti oli vakuutukset ajan tasalla.

      • asiamies.

        niinpä niin.


    • surkeuden surkeus

      Aika kivaa, ruvetaanko nyt vaikka haaviston penttiä repostelemaan, tämän kaiken tapaturman jälkeen, mitä hänelle on käynyt!!
      Näin tekevät ystävät ja kylänmiehet.

      • 14+15=29

        Älä jauha paskaa ku et tiiä mistään mitään!


      • 12+6=18
        14+15=29 kirjoitti:

        Älä jauha paskaa ku et tiiä mistään mitään!

        Totta turiset , viljeliä on aina ollu kansan hampaissa , huomautellaan tukijaisista , akattomasta miehestä jne ... rahan ahneudesta ! Kuuleman mukaan, palo paikalla ollut uteliaita katsojia . .. että se siitä kyläyhteisöstä .


    • -.-

      Ikinä en oo jokikyläntiellä nähnyt niin paljon liikennettä kun eilen. Siellähän nuo uteliaat pällisteli ja sipitteli minkä kerkesivät :(

    • 14+2=16

      12 tulipaloaatoo on varmaan komia näky , harvon , kovin harvoon näkkee oikeen palomiehen soti"sovassa.

    • fuusio-erkki

      Puhuvat fuusiosta toverit!

      • Harmi.

        Oltaisko viksuja ja jätetään tämä asia pois tältä sivulta.


      • 1+19=20
        Harmi. kirjoitti:

        Oltaisko viksuja ja jätetään tämä asia pois tältä sivulta.

        Viksuja ? Millon Pyhäjärviset on olleet viksuja , kerroppa meile. Aina on pilkattu ja levitetty perättömiä huhuja , , seksualisuudesta joku leimataan homoks tai lesboks kun ei ymmärretä " erikoista persoonaa" jos vähänkin erottuu populaatiosta niin ollaan valmiita leimaamaan.


      • Harmi.
        1+19=20 kirjoitti:

        Viksuja ? Millon Pyhäjärviset on olleet viksuja , kerroppa meile. Aina on pilkattu ja levitetty perättömiä huhuja , , seksualisuudesta joku leimataan homoks tai lesboks kun ei ymmärretä " erikoista persoonaa" jos vähänkin erottuu populaatiosta niin ollaan valmiita leimaamaan.

        Olet väärällä sivulla? Mene Muualle kipujas valittamaan tai muuta elämäs pahaa! Viksuja ihmisiä on mutta ääliöitä sotkee aina viesti ketjut!


      • 17+7=24
        Harmi. kirjoitti:

        Olet väärällä sivulla? Mene Muualle kipujas valittamaan tai muuta elämäs pahaa! Viksuja ihmisiä on mutta ääliöitä sotkee aina viesti ketjut!

        Väärällä sivulla ? " Harmi " sinäkö olet oikeela sivulla , kaikkitietävä ? Taidat ollakkin itse täydellisyys. Huhujen levittäjä , toisista paskaa puhuja.


    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan täällä notkutaan töihin siitä ikiveisaajat!!

      • pääläri-erkki

        Joko pääsöö puolukkaan,toverit


    • Merkkikö

      Onko Pyhäjärvelle valittu uusi kaupunginjohtaja jos Jokikylältä valkea savu nousee?

    • pääläri-erkki

      Puhuvat fuusiosta toverit!!

      • Suolle siitä.

        Kyllä nyt pittää Pääläri-erkin oottaa 5-kuukautta. ja jättää lööpit rauhaan. Mokomilla puolukoilla.


    • slogani..

      Pääläri-erkin slogani pitäis saada paitoihin,Joko pääsöö puolukkaan, toverit.paita ois kova sana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe