pistin uuden kovon vanhan rinnalle, mutta ongelma on se että läheskään aina kun koneen käynnistää niin kone ei sitä tunnista, mutta aina välillä kuitenkin tunnistaa, ilman että mitään muuttaa. mistä tää voi johtua?
idepiuhankin vaihoin uuteen.
ongelma kovalevyn tunnistuksessa
7
1170
Vastaukset
- markku
ootko kattonu et jummperoinnit on oikein? voipi vaikuttaa asiaan
- madmax
Minkä tehoinen virtalähde sulla on?
Saattaa olla, että on tehot turhan tiukilla.- KillerLoop78
Tuskin virtalähteestä on kiinni. Käyppäs Biosista laittamassa automaattiselle tunnistukselle ja tosiaan tarkista jumpperointi niin johan pelittää...
- tiedän
Mistä tiedän, että virtaskaa on riittämiin? Mulla kaksi kovoa ja kaksi romppuasemaa. Toimivat ennen ok, mutta nyt ei aina tunnista sekundäärejä.
- madmax
tiedän kirjoitti:
Mistä tiedän, että virtaskaa on riittämiin? Mulla kaksi kovoa ja kaksi romppuasemaa. Toimivat ennen ok, mutta nyt ei aina tunnista sekundäärejä.
Erittäin hyvä kysymys. Tännehän voisi joku viisaampi vastata, onko joku tapa selvittää minkäkokoi virtalähde milloinkin pitäis olla. Mulla itellä on kolme kovoa ja DVD -RW asema, Radeon 8500LE, 2600 ja 300W virtalähde. Joku saattaa olla sitä mieltä, että olis hyvä olla isompi virtalähde. Mutta mulla nyt toiminu kyllä ihan ok.
- Ongelmia
Mulla samanlaisia ongelmia. Kaksi kovoa ja kaksi cd-asemaa. Tunnistaa aina primääri kovon ja cd:n, mutta ei sekundäärejä. Jumpperit oikein ja idepiuha uusi.
- Girlie84
Jos tietokoneesi ei tunnista uutta kovoa niin kokeile ekaksi muuttaa biossista tunnistus asetuksia ja jos sekään ei auta niin sittenpä täytyy päivittää bios,jos nykyinen bios on liian vanha tunnistaakseen uusinta tekniikkaa.Näin yleensä joutuu tekemään vanhemmissa tietokonemalleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658