superalkossa joka sijaitsee 300m
päässä tallinnan satamasta maksaa
golden cap perry 24kpl 13.61 €
bacardi breezerit 4kpl 4.03 €
karjala 24kpl 9.46 €
legenda 24kpl 11.18 €
mitäs samat maksaa rosellalla?
osaako joku vastata johonkin edes.
viinan hintaero rosella vs. sataman superalko
6
1646
Vastaukset
- Stupidos
minkähän yhtiön laiva Rosella on? joten (päästän kärsimyksestä) mene yhtiön kotisivulle ja katso sieltä taxfree-hinnasto. www.vikingline.fi/ Nettihinnastosta ei löydy väkeviä.
Opettele käyttämään nettiä ettei tarvitse itkeä täällä jos tällaisiin helppoihin et aina saa vastauksia.- JJJ
eikö tuolla vikingin taxfreessa saa näyttää lonkeroidenkaan hintoja... goddammed.
Entäpä käykö ihan nordean pankkikortti sinne laivalle? Meinaan vaan ettei tarvi enää kroonien kanssa pelleillä - Kapoteeni
JJJ kirjoitti:
eikö tuolla vikingin taxfreessa saa näyttää lonkeroidenkaan hintoja... goddammed.
Entäpä käykö ihan nordean pankkikortti sinne laivalle? Meinaan vaan ettei tarvi enää kroonien kanssa pelleilläItse tulin juuri tänään Rosellalta ja hyvin kävi pankkikortti.
- JJJ
Kapoteeni kirjoitti:
Itse tulin juuri tänään Rosellalta ja hyvin kävi pankkikortti.
et sattuis muistamaan paljonko maksaa
lonkero keissi
sininen LM tupakka kartsa - Huomauttaja
JJJ kirjoitti:
lonkero keissi
sininen LM tupakka kartsaEtkös sä mene laivalla molempiin suuntiin? Katot hinnat mennessä, sitten vertaat maissa ja ostat joko maista tai tulomatkalla laivalta.
- J_K
JJJ kirjoitti:
lonkero keissi
sininen LM tupakka kartsaTupakat, noin 15 euroa, lonkero n 17-18 Rosellalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181