Vein vaatteeni poliisilaitokselle tutkimuksiin raiskauksen jäljiltä, mutta en ole saanut vaatteitani takaisin ja nyt tutkinnat on lopetettu. Entä te muut? En kyllä varmaan haluaisi pitää vaatteita enää huonojen muistojen takia, mutta oisin voinut vaikka kirppikselle viedä. Vielä kun nuo vaatteet olivat suht kalliita ja uusia kun niitä pidin...
Seksuaalirikosten uhrit, saitteko vaatteenne takaisin?
3
151
Vastaukset
- mimmiliini1
Ota yhteyttä poliisilaitokseen ja kysy, että mitä vaatteille tapahtui tutkinnan jälkeen, onko niitä mahdollisuus saada takaisin, koska myisit ne pois.
Mun vaatteita ei tutkittu, joten ne jäi mun käsiteltäväksi. Heitin vaatteet hieman myöhemmin tapahtuneen jälkeen roskiin, koska en sietänyt niitä enää silmissäni. - missä vaatteeni?
Hmm, etteivät olisi hävittäneet? Koska harva uhri varmaan niitä vaatteita enää haluaa käyttää koska liittyvät huonoihin muistoihin.. Mutta luulisi nyt heidän edes kysyvän, haluaako joku omaisuutensa takaisin??!! Olinkin aikeissa myydä vaatteeni pois, en usko että niitä pystyisin enää katselemaan kaapissani saati pitämään... Niistä olisi voinut vähän rahaakin saada koska olivat melkein uusia kaikki..
Kysymällä selviää, että ovatko hävittäneet. Tuo veikkailu, miten joku muu uhri toimisi on sinänsä ihan turhaa, koska näkemyksiä on niin monta, mutta totta se on kyllä, että harva säilyttää väkivaltaan liittyviä vaatteita.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen926320Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3115643Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk583447Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123285Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101730Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211710Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1871192- 911111