Saako naapurin koira (kuulema alle 5kk) kulkea vapaana taloyhtiön parkkipaikalla ja juosta ja kuseksia ympäriinsä autojen päälle? Taas kerran koira oli vapaana ja juoksi viereeni ja säikäytti tietenkin kun en osannut edes odottaa mokomaa hurttaa paikalle. Koira haisteli ja pyöri moottoripyörän ympärillä ja kun starttasin pyöräni, olin omistajan mukaan kiljuttanut pyörääni liian lähellä koiraa! Missä minun olisi pitänyt olla jos ei parkkipaikalla..? Koiranomistaja uhkasi vetää turpaan ja opettaa jotain. En tiedä mitä? Voisiko joku asian tarkemmin tietävä kirjoittaa tänne vastauksen selko kielellä miten koiraa saa pitää vapaana. Olen ymmärtänyt ettei koiraa saa pitää vapaana ollenkaan ns. "ihmisten ilmoilla".
Naapurin koira
Tietämätön
3
332
Vastaukset
- ei seropi
Ennen oli laki, että alle 5kk ikäinen saa olla vapaana. Nyt uusi laki käsittääkseni kieltää koiran irtipidon esim. parkkipaikoilla.
- hihhuli
alle 5:n kk:n ikäinen pentu saa olla rti!
- Issukka
hihhuli kirjoitti:
alle 5:n kk:n ikäinen pentu saa olla rti!
perustelehan nyt tuo kirjoituksesi!
Itse en pidä milloinkaan koiriani irti kuin omalla pihalla. Sitäpaitsi kiinnipitolaki koskee kaikenikäisiä koiria - olitko siitä tietoinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1762667- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182177Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee592052Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591434Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3641058