Mulla on nyt viimiset neljäpäivää ollut elohiiriä kropassa millon missäkin. Aluksi oli vasemman polven yläpuolella ja sitten vasemmassa kyljessä ihan samassa kohdassa ollut nyt jotain kolmepäivää. Aina välillä päivän mittaan nykii kuin olisi vauva mahassa, tosin kyljessä tuo nykiminen. No nytten sitten alkoi oikean jalan nykiminen. Jalkaterän päältä ja noin 10 cm ylöspäin jalkaa pitkin siis vähän niinku verisuonet ois mut ei oo. Oon tässä urheillut aika paljon, mutta syönyt niukasti voisko kenties olla jokin puutos jostakin. Sillä kyselen jos jollain samankaltaisia oireita niin ei tarttis asian johdosta lääkäriin mennä...
elohiiret, lihasten nykiminen
mitä tää on
4
1433
Vastaukset
- Samatäällä
Mulla on ollut just tuommoista nykimistä jo kuukauden verran. liikun melko paljon ja syöminen on jäänyt vähän vähemmäksi. kaipaisin itsekkin vastauksia :)
- kylmääkö
Oisko "levottomat jalat"?
- Ehkä-pä
Suolatasapaino on saattanut heittää. Magnesium ja pieni määrä suolaa, saattaa ehkä jelpata.
- nykii
Mulla tuli tuollaisia oireita kun olin tosi stressaantunut ja paniikkihäiriö puhkesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691