Etsin 16v. ihmistä joka olisi halukas aloittamaan wowin ja levuttamaan nopeasti ja jolla ei olisi vielä accounttia luotuna.
Recruit a Friend
10
132
Vastaukset
- djjfjfjfjfjjf
voisin kyl tehä rafin :P vaikka onkin aco nii ei se ole sen vakavempaa :D
- WowGirl2
Noniin! :D jos haluat, niin whispaa pelissä mulle, niin jutellaan asiasta paremmin ^^ Realm: Argent Dawn ja charrut: joko Memmi tai Améépa :) luultavasti oon loppuillan onlinessa, seuraavan kerran huomenna 4 jälkeen päivällä. :)
- kirjotin enne 12
WowGirl2 kirjoitti:
Noniin! :D jos haluat, niin whispaa pelissä mulle, niin jutellaan asiasta paremmin ^^ Realm: Argent Dawn ja charrut: joko Memmi tai Améépa :) luultavasti oon loppuillan onlinessa, seuraavan kerran huomenna 4 jälkeen päivällä. :)
joo sori en käyny tääl, minäpä wispailen vaikken ole argent dawnis millää ukolla :D
- sienimielipilipilipom
kirjotin enne 12 kirjoitti:
joo sori en käyny tääl, minäpä wispailen vaikken ole argent dawnis millää ukolla :D
EIII ELÄ SANO ET OOT ALLIANCE.... for the horde :(
- WoWGirl3
sienimielipilipilipom kirjoitti:
EIII ELÄ SANO ET OOT ALLIANCE.... for the horde :(
Ikävä kyllä oon alliance, mutta hordeki ois tarkotus saada sinne 90lvl :Dmutta juu, whispaile tosiaan tänään sillon 4 aikoihin, sillon ainaki oon paikalla ^^
- itsejee
WoWGirl3 kirjoitti:
Ikävä kyllä oon alliance, mutta hordeki ois tarkotus saada sinne 90lvl :Dmutta juu, whispaile tosiaan tänään sillon 4 aikoihin, sillon ainaki oon paikalla ^^
but girle for the horde for life :(
- WoWGirl4
itsejee kirjoitti:
but girle for the horde for life :(
:D jooh, ehkä menee helpommin jos sää annat sun charrun nimen ja realmin niin minä whispailen sulle! :P
- dingdong
WoWGirl4 kirjoitti:
:D jooh, ehkä menee helpommin jos sää annat sun charrun nimen ja realmin niin minä whispailen sulle! :P
usfersar - stormscale :D senku! mut ei allii....
- WoWGirl5
dingdong kirjoitti:
usfersar - stormscale :D senku! mut ei allii....
Selma, whispailen siinä puol 12-12 maissa mikäli oot paikalla :D
- oujeeehaaa
WoWGirl5 kirjoitti:
Selma, whispailen siinä puol 12-12 maissa mikäli oot paikalla :D
juu, kyl mä oon paikalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777