Recruit a Friend

WoWGirl-

Etsin 16v. ihmistä joka olisi halukas aloittamaan wowin ja levuttamaan nopeasti ja jolla ei olisi vielä accounttia luotuna.

10

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djjfjfjfjfjjf

voisin kyl tehä rafin :P vaikka onkin aco nii ei se ole sen vakavempaa :D

• WowGirl2

Noniin! :D jos haluat, niin whispaa pelissä mulle, niin jutellaan asiasta paremmin ^^ Realm: Argent Dawn ja charrut: joko Memmi tai Améépa :) luultavasti oon loppuillan onlinessa, seuraavan kerran huomenna 4 jälkeen päivällä. :)

• kirjotin enne 12
        WowGirl2 kirjoitti:

Noniin! :D jos haluat, niin whispaa pelissä mulle, niin jutellaan asiasta paremmin ^^ Realm: Argent Dawn ja charrut: joko Memmi tai Améépa :) luultavasti oon loppuillan onlinessa, seuraavan kerran huomenna 4 jälkeen päivällä. :)

joo sori en käyny tääl, minäpä wispailen vaikken ole argent dawnis millää ukolla :D

• sienimielipilipilipom
        kirjotin enne 12 kirjoitti:

joo sori en käyny tääl, minäpä wispailen vaikken ole argent dawnis millää ukolla :D

EIII ELÄ SANO ET OOT ALLIANCE.... for the horde :(

• WoWGirl3
        sienimielipilipilipom kirjoitti:

EIII ELÄ SANO ET OOT ALLIANCE.... for the horde :(

Ikävä kyllä oon alliance, mutta hordeki ois tarkotus saada sinne 90lvl :Dmutta juu, whispaile tosiaan tänään sillon 4 aikoihin, sillon ainaki oon paikalla ^^

• itsejee
        WoWGirl3 kirjoitti:

Ikävä kyllä oon alliance, mutta hordeki ois tarkotus saada sinne 90lvl :Dmutta juu, whispaile tosiaan tänään sillon 4 aikoihin, sillon ainaki oon paikalla ^^

but girle for the horde for life :(

• WoWGirl4
        itsejee kirjoitti:

but girle for the horde for life :(

:D jooh, ehkä menee helpommin jos sää annat sun charrun nimen ja realmin niin minä whispailen sulle! :P

• dingdong
        WoWGirl4 kirjoitti:

:D jooh, ehkä menee helpommin jos sää annat sun charrun nimen ja realmin niin minä whispailen sulle! :P

usfersar - stormscale :D senku! mut ei allii....

• WoWGirl5
        dingdong kirjoitti:

usfersar - stormscale :D senku! mut ei allii....

Selma, whispailen siinä puol 12-12 maissa mikäli oot paikalla :D

• oujeeehaaa
        WoWGirl5 kirjoitti:

Selma, whispailen siinä puol 12-12 maissa mikäli oot paikalla :D

juu, kyl mä oon paikalla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe