Etsin 16v. ihmistä joka olisi halukas aloittamaan wowin ja levuttamaan nopeasti ja jolla ei olisi vielä accounttia luotuna.
Recruit a Friend
10
114
Vastaukset
- djjfjfjfjfjjf
voisin kyl tehä rafin :P vaikka onkin aco nii ei se ole sen vakavempaa :D
- WowGirl2
Noniin! :D jos haluat, niin whispaa pelissä mulle, niin jutellaan asiasta paremmin ^^ Realm: Argent Dawn ja charrut: joko Memmi tai Améépa :) luultavasti oon loppuillan onlinessa, seuraavan kerran huomenna 4 jälkeen päivällä. :)
- kirjotin enne 12
WowGirl2 kirjoitti:
Noniin! :D jos haluat, niin whispaa pelissä mulle, niin jutellaan asiasta paremmin ^^ Realm: Argent Dawn ja charrut: joko Memmi tai Améépa :) luultavasti oon loppuillan onlinessa, seuraavan kerran huomenna 4 jälkeen päivällä. :)
joo sori en käyny tääl, minäpä wispailen vaikken ole argent dawnis millää ukolla :D
- sienimielipilipilipom
kirjotin enne 12 kirjoitti:
joo sori en käyny tääl, minäpä wispailen vaikken ole argent dawnis millää ukolla :D
EIII ELÄ SANO ET OOT ALLIANCE.... for the horde :(
- WoWGirl3
sienimielipilipilipom kirjoitti:
EIII ELÄ SANO ET OOT ALLIANCE.... for the horde :(
Ikävä kyllä oon alliance, mutta hordeki ois tarkotus saada sinne 90lvl :Dmutta juu, whispaile tosiaan tänään sillon 4 aikoihin, sillon ainaki oon paikalla ^^
- itsejee
WoWGirl3 kirjoitti:
Ikävä kyllä oon alliance, mutta hordeki ois tarkotus saada sinne 90lvl :Dmutta juu, whispaile tosiaan tänään sillon 4 aikoihin, sillon ainaki oon paikalla ^^
but girle for the horde for life :(
- WoWGirl4
itsejee kirjoitti:
but girle for the horde for life :(
:D jooh, ehkä menee helpommin jos sää annat sun charrun nimen ja realmin niin minä whispailen sulle! :P
- dingdong
WoWGirl4 kirjoitti:
:D jooh, ehkä menee helpommin jos sää annat sun charrun nimen ja realmin niin minä whispailen sulle! :P
usfersar - stormscale :D senku! mut ei allii....
- WoWGirl5
dingdong kirjoitti:
usfersar - stormscale :D senku! mut ei allii....
Selma, whispailen siinä puol 12-12 maissa mikäli oot paikalla :D
- oujeeehaaa
WoWGirl5 kirjoitti:
Selma, whispailen siinä puol 12-12 maissa mikäli oot paikalla :D
juu, kyl mä oon paikalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086