Mikkelin Keskussairaalan ortopedian lääkärien palveluista.Millaisia kokemuksia Teillä(asikkailla) on? Tarkoitan kunnallisella ajalla työskentelyä.
Mikkelin Keskussairaala
3
4172
Vastaukset
- Jalka paskana
Jos vakuutus maksaa sun laskut niin mee ihmeessä yksityiselle ja siellä yksityiselläkin varmista että ortopedillä ei ole kytköksiä sairaalaan.sairaalassa ei ole tällä hetkellä muita kuin erikoistuvia ortopedejä ja niillä ei oikeen homma hanskassa.leikkaukset suorittaa yksityiset kirurgit.
- Tyytyväinen
Ei pidä paikkaansa. Sairaalan www sivuilta voi asian tarkistaa. Siellä on 5 ortopedian erikoislääkäriä ja minä ainakin olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani hoitoon.
- Jalka paskana
Kirranpolin hoitaja sanoi mulle kun varailin aikaa että mikkelin keskussairaalassa ei ole mahdollista saada aikaa ortopedian erikoislääkäriltä.Ainut ortopedi joka saa palkkansa vain sairaalasta on pekka waris ja hänkään ei pidä siellä vastaanottoa vaan hoitaa ainoastaan leikkausia.muut ortopedian erikoislääkärit jotka hoitavat leikkauksia tulevat yksityiseltä puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375076- 823606
- 302983
- 612975
- 92886
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351629