Mikkelin Keskussairaalan ortopedian lääkärien palveluista.Millaisia kokemuksia Teillä(asikkailla) on? Tarkoitan kunnallisella ajalla työskentelyä.
Mikkelin Keskussairaala
3
4121
Vastaukset
- Jalka paskana
Jos vakuutus maksaa sun laskut niin mee ihmeessä yksityiselle ja siellä yksityiselläkin varmista että ortopedillä ei ole kytköksiä sairaalaan.sairaalassa ei ole tällä hetkellä muita kuin erikoistuvia ortopedejä ja niillä ei oikeen homma hanskassa.leikkaukset suorittaa yksityiset kirurgit.
- Tyytyväinen
Ei pidä paikkaansa. Sairaalan www sivuilta voi asian tarkistaa. Siellä on 5 ortopedian erikoislääkäriä ja minä ainakin olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani hoitoon.
- Jalka paskana
Kirranpolin hoitaja sanoi mulle kun varailin aikaa että mikkelin keskussairaalassa ei ole mahdollista saada aikaa ortopedian erikoislääkäriltä.Ainut ortopedi joka saa palkkansa vain sairaalasta on pekka waris ja hänkään ei pidä siellä vastaanottoa vaan hoitaa ainoastaan leikkausia.muut ortopedian erikoislääkärit jotka hoitavat leikkauksia tulevat yksityiseltä puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046