Päiväkoti Agape- kokemuksia?

Pohtiva Philia

Hei

Minkälainen paikka on päiväkoti Agape? Lapseni haluaisi päiväkotiin pitkän kotirupeaman jälkeen ja harkitsen paikkaa.

Haluaisin kuulla vanhempien ja ex-hoitolasten kokemuksia ko. paikasta. Saako lapsi hyvää, turvallista ja arvostavaa opetusta ja kohtelua? Onko henkilökuntaa tarpeeksi? Miten vanhemmat otetaan huomioon? Miten kriisitilanteista selviydytään?

Etukäteen asiallisista vastauksista kiittäen.

6

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SatuSateenkaari

      Moikka! Meillä molemmat lapset käyneet päiväkoti Agapessa ja sen jälkeen Suur-Helsingin kristillisen koulun. En kyllä voisi olla tyytyväisempi. Parasta on, että nyt kun lapset ovat aikuisia, heidän parhaat ystävänsä ovat vieläkin päiväkoti Agapen ajasta asti tulleet ystävät. Olen kiitollinen että päiväkoti ja koulu ei ollut uskonnollinen paikka, vaan lapset saivat olla uskossaan vapaita. Ei tullut pakkopullaa uskon asioista.

    • Anonyymi

      Nuorimmam lapsemme kanssa juuri muistelimme päiväkotiaikaa Agapessa. Päiväkodinjohtaja/ eskariope Anja on niin lämpimässä muistossa ja ihania askarteluja ollaan säilytetty muistoksi. En voi sanoin kuvailla sitä kiitollisuutta, kun lapset saaneet kasvaa kristillisessä päiväkodissa ja koulussa. Ei kyllä ole mitään huonoa sanottavaa päiväkoti Agapesta.

    • Anonyymi

      Turvallinen hoitopaikka, hyvät opettajat, tuntuu, että aidosti välitetään. Kiva, että on vähän pienempi päiväkoti , yhteensä joku 28 lasta.

    • Anonyymi

      Oli pakko kirjoittaa, koska olen niin otettu siitä, miten ammattitaitoisesti ja iloisella mielellä henkilökunta on hoitaneet lapsia ja päiväkotia koko pandemian ajan. On koko ajan tuntunut turvalliselta viedä lapsia. Meillä kaksi lasta käy, ja viihtyvät. Ruusuja henkilökunnalle.

    • Anonyymi

      Mä haluun kans kertoo, että oon ollu työkokeilussa Suur-Helsingin kristillisessä koulussa ja päiväkoti Agapessa, ja oon siitä ajasta niin kiitollinen. Olin loppuunpalanut ja työkyvytön monen raskaan ja kovan työvuoden jälkeen ja ajattelin, etten enää ikinä voi tehdä työtä. Onneksi tulin. Ilmapiiri oli sen verran turvallinen ja kiva, että sain itseluottamuksen takaisin nyt olen taas ihan työelämässä. Tietenkään kaikki ei missään ole täydellistä, mut se että siellä oikeesti yritetään harjoitella rakkautta toisia kohtaan, se on niin opettavaista ja mahtavaa. Varmasti laittaisin lapset tonne. Tulen aina olemaan kiitollinen siitä ajasta.

    • Anonyymi

      Suosittelen. Lapset olivat edellisessä päiväkodissa tosi arkoja ja usein itkuisia kotona. Päiväkoti Agapessa rentoutuivat ja muuttuivat puheliaiksi ja normilapsiksi. Kiitollinen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe