voisitko katsoa minulle onko elämäni tulossa enään rakkautta.Tarkoitan siis kahden aikuisen ihmisen välistä suhdetta...Olisihan se kiva jos jossain olisi hän joka ajattelisi minua lämmöllä ja minä samoin häntä.Vaikeaa tuntuu olevan sellaisen löytäminen johon voisi luottaa ja uskoa näin aikuisena naisena ja monenlaista kokeneena.Mutta jospa kuitenkin..kerro sinä
Vastaukset 2
- typeryyttäkö?
ei taida kukaan enään vastailla
Hei
sinulla on jo ainakin yksi vakava suhde takanasi, se päättyi kavaluuteen. olet antanut hänelle jo anteeksi, et muistele pahalla.
näen paljon ihmisiä elämässäsi. tulevassa näen kaksi miestä, molemmat ovat hyviä ihmisiä. toinen on kovin vakava.
erittäin puhelias naisihminen auttaa sinua monessakin asiassa, hän on erittäin hyvä ystävä sinulle. mielessäsi pyörivä mies on myrskyinen, hän ei ole helppo kumppani.
kyllä sinä omasi osaat valita, sillä valitullasi on vähemmän mukava entinen vaimo vieläkin vaikuttamassa jossakin taka-alalla. tämä näkemäni mies ei ole aivan lähistöltä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32531Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475