Ovatko ne samanlaisia käyttää peruskäytössä kuin sisäsuodattimetkin, paitsi ovat akvaarion ulkopuolella? Sisälläkö on sellainen vaahtomuovipatruuna, jota pestään säännöllisesti? Onko niissäkin normaalisti virtauksen nopeudensäätö?
En ole koskaan käyttänyt ulkosuodatinta tai nähnyt "livenä", joten olen epävarma asioista. Liittyykö niihin jotain tärkeitä asioita, joita pitäisi tietää? Ainakin kai saattavat vuotaa?
Ulkosuodattimet?
3
191
Vastaukset
- nipo3
Ulkosuodatin on helpompi siinä mielessä, että sen puhdistusväli on pidempi. Vaahtomuovia saattaa olla sisällä, mutta yleensä niissä on myös jotain keraamista materiaalia tai sintrattua lasia. Joissakin malleissa on virtauksen säätö ja toisissa ei.
- Hapeton
Auttakaa maallikkoa!
Miten saan ulkosuodattimen toimimaan? Kyseessä on 2213 EHEIM. Täytin vedellä ja imupää on tietenkin akvaariossa ja ulostulo veden pinnan yläpuolella.Ostin suodattimen käytettynä, ilman ohjeita. Molemmissa letkuissa on kaksi hanaa. Olen käännellyt hanoja, eikä niillä ole mitään vaikutusta. - koipe
imase ulostulosta nii pelittää ja tietysti virrat päällä jos ei toimi kato pyöriikö roottori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398