Onko kellään tietoa minkälainen paikka Karelia amk on? Ja lähinnä Sirkkalan kampus kun sinne on kolmelle eri alalle haut laitettu menemään. Onko Joensuu minkälainen kaupunki muuten?
Missä vaiheessa koulut laittavat pääsykoe kutsuja menemään, onko tietoa?
Karelia amk
5
3815
Vastaukset
- joensuulainen
karelia julkistaa tulokset 1.7.2013, eli huomenna. Hyvä paikka tää ainakin musta on.
- Jnslainen
Joensuu on tosi mukava kaupunki, itse olen koko ikäni täällä viettänyt ja viihdyn. Sopivan kokoinen kaupunki, ei ole liian iso, eikä liian pieni ja vähän kaikkea löytyy. Sirkkalan kampus on ihan jees, itse en siellä ole kouluja käynyt, mutta pääsykokeissa olen käynyt ja ystäväni opiskelee siellä. On kuulema viihtynyt:) Että jos nyt Joensuuhun pääsit, niin eikun tervetuloa:)
- Thetruth
Olen nyt pari kuukautta metsätaloutta opiskellut, ja täytyy sanoa, että kareliassa on jotain mätää. Opetus on todella vähäistä, opettajat epämotivoituneita ja tunteja perutaan mystisesti. Vaikuttaa siltä, että opiskelemaan valikoidut ihmiset on valittu muun, kuin pääsykokeiden perusteella. Monet taitavat hakijat eivät päässeet, vähemmän kokeneet taas pääsivät. Koko tämä asetelma on saanut minut kyseenalaistamaan suomen, tai peräti maailman koulutusjärjestelmän: mitä jos huonoihin kouluihin valitaan vain huonoja oppilaita? Sääteleekö valtio, tai jokin ylempi taho ihmisten koulutustasoa? Erään kampuksemme yläkerrassa on kuulema puolustusvoimien konttori. Kenties oppilaita tarkkaillaan ja yritetään syrjäyttää yhteiskunnasta? Tehdään empiiristä tutkimusta? Pääsykokeet olivat ehkä vain tapa löytää yhteiskuntamme hylkiöt
- Thetruth
Opettajilla myös kova tarve todistaa, että koulusta on valmistunut paljon maineikkaita ammattilaisia, loukkaantuvat, kun opettajan työstä puhutaan "ei oikeana työnä".
- 22222
Erään kampuksen tiloissa on myös paljon muita yrityksiä, koska samassa rakennuksessa toimii monia eri alojen yritysten toimitiloja.
Olen nähnyt agenttimiehiä piiloutuneena muovikasvien taakse meitä tarkkaillessa. Luultavasti olet siis oikeassa, jotain on meneillään ja solutus on käynnissä.
Järki käteen ja mene töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006464
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283250Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761764- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471013Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879