keltainen talo?

petraska

Onko se keltainen talo jo tyhjillään että uskaltaa käydä Vilkun grilillä ilman että sieltä tulee joku liimatukka huumeissaan höyryymään viereen?
Näyttää ainakin kaikken sohvat ja muut kalusteet olevan pihalla!?
Voi kun siel makais myös muutama asukas niillä sohvilla. Onko ne häädetty vai mikä on? Toivottavasti lähtevät häiritsemästä kaikkia harjavaltalaisia!
Jos heil sattuu olee netti,niin seuraava teille,erityisesti eräälle lasten ahdistelijalle,Jukka tai jotai,se pitkä tukkanen huumeitten jakelija: Ihanaa päästä sinusta eroon. Toivottavasti muutat saramäkeen tai vitun pitkälle harjavallasta!

5

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näkyny

yhtään hörhöö kun poikkesin makkaralla pari tuntii sitten.

• Anonyymi

Hei asevarikko 8 Haapajärvi ympäristö ei tarvitse Riitta nimisen kanssa myydä,olla puheyhteydessä, aseseppä,kautta eläinlääkärit voitte ihan itsenäisesti itse etsiä puhelu pania kaatopiha

• Anonyymi

moukkusen makkarat suurempi uhka kuin keltaisentalon narkit.

• Anonyymi

Ite en oo viel niistä ruuasta sairastunut, hyvin maistu taas viimex ku kävin.
        No, ehkä mun maha on rosterista :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite en oo viel niistä ruuasta sairastunut, hyvin maistu taas viimex ku kävin.
        No, ehkä mun maha on rosterista :)

Harjavalta on ainoa paikka maailmassa, mistä häätö on itse asiassa suuri palvelus häädettävälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1222
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      900
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      100
      713
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      18
      656
    Aihe