Golf IV - 25tkm huolto

thenuke

Golffi ilmottelee että 2tkm päästä ois aika viedä ensinmäiseen huoltoon..

Vaan mitäpä huoltosetä autolleni tekisi?
Vaihtaa helvetin kalliit öljyt sekä suodattimet?
Ja pyytää rahaa perkeleesti?

Ajattelinpa että jos tuo todella kalliiksi käy niin vaihdan itse nuo suodattimet yms.

Vaan mitäpä siis pitäisi tehdä itse jos niikseen tulee?
Ja mitäpä tuo huollattaminen maksaisi?

Jos teen itse ja kirjaan ylös kaiken mitä olen tehnyt ja milloin olen tehnyt..
Niin luulisi tyydyttävän auton mahdollista ostajaa tuokin.
Paitsi että autoliikkeellehän tuo on paras mahdollinen tekosyy olla antamatta kunnollista hyvitystä autosta, piru heidät periköön.

Kiitos mahdollisista vastauksistanne!

4

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4motion

Käytin juuri omani tdi (131hv)4motion golfini huollossa ja lopetin sen kalliin lonkero life huolto ohjelman ja vaihdan 15 tkm välein rally formulat ja teetän huollot muualla.Laakosella pyytivät toisesta huollosta 470e lisätyöt ja nyt sain korjaamolla öljyt ja kaikki suodattimet ja oven saranatkin olivat oljytty kun kuuluu huoltoon 144.70e.

• Gti -00

Missähän huollatit autosi? Jos pk-seudulla niin olis ihan kiva tietää vaihtoehtosia korjaamoita.. Itsellä tarkotus myös lopettaa perkeleen kallis longlife ohjelma...

• sussa

Omassa takuuta vielä 2005 puolelle, eikä huoltokutsua ole vieläkään tullut, joten ajattelin
      valittaa talvella vielä natinoista ja vaihdattaa pelkät öljyt merkkihuollossa.

Ostan raitis ja moottorin suodattimen ja vaihdan ne itse.
      Nollaan huoltonäytön itse oljynvaihdon ja takuun jälkeen, jos pelkkä öljynvaihto ei sitä nollaa.

Näin säästän varmasti yli sata euroa ja koska pidän autoa ainakin 7v votta ei siitä enää
      vaihdossa saa yhtään sen enempää.

ja lisäksi tietää ainakin ,että suodatin kotelot on puhtaa, jos itse uuden suodattimen sinne laittaa.
      Huollossa heittävät paskan päälle uudet putsaamatta koteloita.

Samoin on sytystulppien vaihto 60tkm kohdalla.
      Vaihdan itse, niin tiedän 100% että on vaihdettu ja vielä tulppat suorassa.

Huoltoihin en luota.

Niin otan vielä ennen takuuta ODB-testin katsastuskonttorilta, ja jos siinä on jotain ongelmia valitan asiasta takuuaikana.

Tässä on minun huolto-ohjelmani.
      ja varmasti on parempi kuin huollon tekemättömät ja hutiloimat kalliit rahastukset.

• 4motion

sijaitsee 230km helsingistä tuolla mökki paikkakunnalla.Mutta on paikka johon voi luottaa ja etsii ja kattelee kaikki muutkin viat samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      203
      2790
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      165
      2496
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      904
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      107
      902
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      307
      874
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      453
      778
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    Aihe