Hei vaan,
Voisitko katsoa mitä minulle näkyy?
Minut on juuri irtisanottu ja kroppa hieman reistaa, ikäähän ei ole kolmeakymmentäkään!
Kaiken voi kertoa mitä näet, otan kaiken avun kiitollisena vastaan :)
Keskiyölle!
3
112
Vastaukset
Hei
kenelläkään näkijällä ei ole lupaa puhua terveydestä tai kuolemasta, se on fakta.
mutta katsotaan muuten energiaasi:
no, sinun kroppasi ei oikeasti reistaa, se on vain lukossa. sinä olet lukossa, koska et oikein näe iloa missään. näen sinut risaisen kodin lapsena. äitisi oli vaikean kodin lapsi, mutta hänen äitinsä oppi ja ymmärsi paljon myöhemmin. sinä toivot taloudellista huojennusta kotiisi ja näin on myös tapahtuva.
etsit vieläkin oikeutta! uskot, että sinut on ymmärretty väärin. näen hyvin paljon naishekilöitä, jotka ovat vaikuttaneet elämääsi.
tarvitset rahaa kotiisi, sen pyörittämiseen. näen eläimiä, ne näyttävät suuntaa sinun tulevaisuuteesi. odotuksesi ovat muualla, kuin todellisessa elämässä.
tarvitsemasi raha tulee kommunikaation ja jollain tapaa eläimien kautta. kaksi miestä osoittavat sinulle suunnan, mitä kohti lähteä. voi olla suurempikin muutos elämässäsi!
muutos ei ole tällä paikkakunnalla, missä nyt asut.
mietin, että eläimet voivat tietenkin viitata myös tuotteisiin, ehkä elintarvikkeisiin tai nahkaan yms.....
tässä näin pikalukuna sanon, että älä luota miehiin.
t. Keskiyö- Ap kysyy vielä
Hei,
Kiitos erottäin paljon, saisinko pientä tarkennusta kun en ihan ymmärtänyt..
Älä luota miehiin, eli tarkoitatko tätä jonka kanssa olen tänäänkin ollut yhteydessä? Tarkoitatko puheisiin, lupauksiin, valehteluako?
Muutanko siis jonnekin? Minun talouteni siis kohenee? Mitähän nuo miehet ovat jotka suunnan näyttävät.. Niihinkö voin luottaa?
Onko minun odotukseni elämästä epärealistisia, eivät vastaa oikeaa elämää? Mitä voin tehdä, auta vielä kiltti..
Olen niin yrittänyt tehdä elämästäni parempaa ja onnellisempaa, enkö ikinä onnistu? Alkaako kroppani toimimaan?
Jos vielä jaksat vastata olen kiitollinen.
- länsirannikolta77
Keskiyö, voisiko olla mahdollista, että tuo tulkinta olisikin minulle? Nimittäin se sopii minuun ja elämääni aivan joka kohdasta. Tiedän, mitä tarkoitat myös tuolla "älä luota miehiin" kehoituksella, mutta tarkoittaako se kaikkia yleisesti ottaen vai jotain tiettyä? Mistä hänet tunnistaisi? Pyysin myös tulkintaa joku aika sitten ja olen pyytänyt ja keskittynyt, että vastaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624