Keskiyölle!

Tähtiyön

Hei vaan,

Voisitko katsoa mitä minulle näkyy?
Minut on juuri irtisanottu ja kroppa hieman reistaa, ikäähän ei ole kolmeakymmentäkään!
Kaiken voi kertoa mitä näet, otan kaiken avun kiitollisena vastaan :)

3

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kenelläkään näkijällä ei ole lupaa puhua terveydestä tai kuolemasta, se on fakta.
      mutta katsotaan muuten energiaasi:

no, sinun kroppasi ei oikeasti reistaa, se on vain lukossa. sinä olet lukossa, koska et oikein näe iloa missään. näen sinut risaisen kodin lapsena. äitisi oli vaikean kodin lapsi, mutta hänen äitinsä oppi ja ymmärsi paljon myöhemmin. sinä toivot taloudellista huojennusta kotiisi ja näin on myös tapahtuva.

etsit vieläkin oikeutta! uskot, että sinut on ymmärretty väärin. näen hyvin paljon naishekilöitä, jotka ovat vaikuttaneet elämääsi.
      tarvitset rahaa kotiisi, sen pyörittämiseen. näen eläimiä, ne näyttävät suuntaa sinun tulevaisuuteesi. odotuksesi ovat muualla, kuin todellisessa elämässä.
      tarvitsemasi raha tulee kommunikaation ja jollain tapaa eläimien kautta. kaksi miestä osoittavat sinulle suunnan, mitä kohti lähteä. voi olla suurempikin muutos elämässäsi!
      muutos ei ole tällä paikkakunnalla, missä nyt asut.

mietin, että eläimet voivat tietenkin viitata myös tuotteisiin, ehkä elintarvikkeisiin tai nahkaan yms.....
      tässä näin pikalukuna sanon, että älä luota miehiin.

t. Keskiyö

• Ap kysyy vielä

Hei,

Kiitos erottäin paljon, saisinko pientä tarkennusta kun en ihan ymmärtänyt..

Älä luota miehiin, eli tarkoitatko tätä jonka kanssa olen tänäänkin ollut yhteydessä? Tarkoitatko puheisiin, lupauksiin, valehteluako?

Muutanko siis jonnekin? Minun talouteni siis kohenee? Mitähän nuo miehet ovat jotka suunnan näyttävät.. Niihinkö voin luottaa?

Onko minun odotukseni elämästä epärealistisia, eivät vastaa oikeaa elämää? Mitä voin tehdä, auta vielä kiltti..

Olen niin yrittänyt tehdä elämästäni parempaa ja onnellisempaa, enkö ikinä onnistu? Alkaako kroppani toimimaan?

Jos vielä jaksat vastata olen kiitollinen.

• länsirannikolta77

Keskiyö, voisiko olla mahdollista, että tuo tulkinta olisikin minulle? Nimittäin se sopii minuun ja elämääni aivan joka kohdasta. Tiedän, mitä tarkoitat myös tuolla "älä luota miehiin" kehoituksella, mutta tarkoittaako se kaikkia yleisesti ottaen vai jotain tiettyä? Mistä hänet tunnistaisi? Pyysin myös tulkintaa joku aika sitten ja olen pyytänyt ja keskittynyt, että vastaisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2770
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2425
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      63
      1645
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1528
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      58
      1454
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1153
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1128
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1109
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      960
    Aihe