Keskiyölle!

Tähtiyön

Hei vaan,

Voisitko katsoa mitä minulle näkyy?
Minut on juuri irtisanottu ja kroppa hieman reistaa, ikäähän ei ole kolmeakymmentäkään!
Kaiken voi kertoa mitä näet, otan kaiken avun kiitollisena vastaan :)

3

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kenelläkään näkijällä ei ole lupaa puhua terveydestä tai kuolemasta, se on fakta.
      mutta katsotaan muuten energiaasi:

no, sinun kroppasi ei oikeasti reistaa, se on vain lukossa. sinä olet lukossa, koska et oikein näe iloa missään. näen sinut risaisen kodin lapsena. äitisi oli vaikean kodin lapsi, mutta hänen äitinsä oppi ja ymmärsi paljon myöhemmin. sinä toivot taloudellista huojennusta kotiisi ja näin on myös tapahtuva.

etsit vieläkin oikeutta! uskot, että sinut on ymmärretty väärin. näen hyvin paljon naishekilöitä, jotka ovat vaikuttaneet elämääsi.
      tarvitset rahaa kotiisi, sen pyörittämiseen. näen eläimiä, ne näyttävät suuntaa sinun tulevaisuuteesi. odotuksesi ovat muualla, kuin todellisessa elämässä.
      tarvitsemasi raha tulee kommunikaation ja jollain tapaa eläimien kautta. kaksi miestä osoittavat sinulle suunnan, mitä kohti lähteä. voi olla suurempikin muutos elämässäsi!
      muutos ei ole tällä paikkakunnalla, missä nyt asut.

mietin, että eläimet voivat tietenkin viitata myös tuotteisiin, ehkä elintarvikkeisiin tai nahkaan yms.....
      tässä näin pikalukuna sanon, että älä luota miehiin.

t. Keskiyö

• Ap kysyy vielä

Hei,

Kiitos erottäin paljon, saisinko pientä tarkennusta kun en ihan ymmärtänyt..

Älä luota miehiin, eli tarkoitatko tätä jonka kanssa olen tänäänkin ollut yhteydessä? Tarkoitatko puheisiin, lupauksiin, valehteluako?

Muutanko siis jonnekin? Minun talouteni siis kohenee? Mitähän nuo miehet ovat jotka suunnan näyttävät.. Niihinkö voin luottaa?

Onko minun odotukseni elämästä epärealistisia, eivät vastaa oikeaa elämää? Mitä voin tehdä, auta vielä kiltti..

Olen niin yrittänyt tehdä elämästäni parempaa ja onnellisempaa, enkö ikinä onnistu? Alkaako kroppani toimimaan?

Jos vielä jaksat vastata olen kiitollinen.

• länsirannikolta77

Keskiyö, voisiko olla mahdollista, että tuo tulkinta olisikin minulle? Nimittäin se sopii minuun ja elämääni aivan joka kohdasta. Tiedän, mitä tarkoitat myös tuolla "älä luota miehiin" kehoituksella, mutta tarkoittaako se kaikkia yleisesti ottaen vai jotain tiettyä? Mistä hänet tunnistaisi? Pyysin myös tulkintaa joku aika sitten ja olen pyytänyt ja keskittynyt, että vastaisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3869
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2752
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1310
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      17
      1256
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1159
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      941
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      934
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      42
      856
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      213
      822
    10. Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä

Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua
      Tuusniemi
      56
      690
    Aihe