Hei vaan,
Voisitko katsoa mitä minulle näkyy?
Minut on juuri irtisanottu ja kroppa hieman reistaa, ikäähän ei ole kolmeakymmentäkään!
Kaiken voi kertoa mitä näet, otan kaiken avun kiitollisena vastaan :)
Keskiyölle!
3
112
Vastaukset
Hei
kenelläkään näkijällä ei ole lupaa puhua terveydestä tai kuolemasta, se on fakta.
mutta katsotaan muuten energiaasi:
no, sinun kroppasi ei oikeasti reistaa, se on vain lukossa. sinä olet lukossa, koska et oikein näe iloa missään. näen sinut risaisen kodin lapsena. äitisi oli vaikean kodin lapsi, mutta hänen äitinsä oppi ja ymmärsi paljon myöhemmin. sinä toivot taloudellista huojennusta kotiisi ja näin on myös tapahtuva.
etsit vieläkin oikeutta! uskot, että sinut on ymmärretty väärin. näen hyvin paljon naishekilöitä, jotka ovat vaikuttaneet elämääsi.
tarvitset rahaa kotiisi, sen pyörittämiseen. näen eläimiä, ne näyttävät suuntaa sinun tulevaisuuteesi. odotuksesi ovat muualla, kuin todellisessa elämässä.
tarvitsemasi raha tulee kommunikaation ja jollain tapaa eläimien kautta. kaksi miestä osoittavat sinulle suunnan, mitä kohti lähteä. voi olla suurempikin muutos elämässäsi!
muutos ei ole tällä paikkakunnalla, missä nyt asut.
mietin, että eläimet voivat tietenkin viitata myös tuotteisiin, ehkä elintarvikkeisiin tai nahkaan yms.....
tässä näin pikalukuna sanon, että älä luota miehiin.
t. Keskiyö- Ap kysyy vielä
Hei,
Kiitos erottäin paljon, saisinko pientä tarkennusta kun en ihan ymmärtänyt..
Älä luota miehiin, eli tarkoitatko tätä jonka kanssa olen tänäänkin ollut yhteydessä? Tarkoitatko puheisiin, lupauksiin, valehteluako?
Muutanko siis jonnekin? Minun talouteni siis kohenee? Mitähän nuo miehet ovat jotka suunnan näyttävät.. Niihinkö voin luottaa?
Onko minun odotukseni elämästä epärealistisia, eivät vastaa oikeaa elämää? Mitä voin tehdä, auta vielä kiltti..
Olen niin yrittänyt tehdä elämästäni parempaa ja onnellisempaa, enkö ikinä onnistu? Alkaako kroppani toimimaan?
Jos vielä jaksat vastata olen kiitollinen.
- länsirannikolta77
Keskiyö, voisiko olla mahdollista, että tuo tulkinta olisikin minulle? Nimittäin se sopii minuun ja elämääni aivan joka kohdasta. Tiedän, mitä tarkoitat myös tuolla "älä luota miehiin" kehoituksella, mutta tarkoittaako se kaikkia yleisesti ottaen vai jotain tiettyä? Mistä hänet tunnistaisi? Pyysin myös tulkintaa joku aika sitten ja olen pyytänyt ja keskittynyt, että vastaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372