Hei! Olen ostamassa otsikon mukaista autoa. Millaisia käyttökokemuksia teillä on kyseisestä pelistä? Ainoat asiat mitkä mua arveluttaa on sähköinen käsijarru ja avainkorttisysteemi. Ovatko pelanneet miten? Onko tuossa koneen teho jotain 120 vai 130 hv ja vääntöä reilut 300 nm? Auto joka olisi kiikarissa on ajettu reilusti ALLE 200 tkm.
Entäs kulkeeko miten pienellä nahftalla?
Scenic 1.9 dci vm. 2005 ostoaikeissa
2
178
Vastaukset
- Bmw 530d toukka
Kokemusta kahdesta Scenicistä ja vm 2001 molemmat,vähän eri vehkeitä ovat mutta noi oli aineskii h#elvetin luotettavia ja mukavia vehkeitä,eka oli dCi diesel myllyllä ja ja kilometrejä oli lähemmäs 400tkm ja toimi kuin unelma (turbo jne alkuperäisiä) toinen oli 2,0 bensa jolla km myydessä 215tkm,ei myöskään isoja vikoja. Nykyään Bmw 530daT joka on myöskin osoittanut itsensä luottamuksen arvoiseksi =) mutta en näe mitään syytä miksi jättäisin Renaultin ostamatta.. Sitten niistä vioista,sähköstä käppäriä ei kannata säikkyä mutta avainkorteissa on ollut jonkin verran ongelmia (varmista ostaessa kunnollinen toiminta) mutta niitäkin on päivitetty tehtaan toimesta joten käytetyssä autossa tuskin ongelmia ilmenee,digi mittareita on revähdelly myöskin ( uusi maksaa 1000e MUTTA niille on nyt korjaajia jotka korjaavat sen mittariston parilla sadalla eli tuon takia ei kannata yö unia menettää) eikä ne hajoa joka 10tkm välein,turbon kunto kannattaa diisseli varmistaa (ei saa savutella sinistä eikä ulista jne pitää outoja ääniä) takakaaret ovat kiveniskujen takia maalin rupsajtamiselle joten koita etsiä yksilö jonka kaaret ei ole kuin hiekkapuhalletut (alkaa lopulta maali irtoilla) etköhän sinä tällä elämän runolla eteen päin pääse joten ei muuta ku autokaupoille koska Scenic on mielestäni varsin hyvä värkki =) ainiin se kulutus,oma dCi keskikulutus 6,7 litraa mutta se sai monoa aika reilusti!
- Bmw 530d toukka
Kirjotusvirheitä sain reilusti aikaan,ei pitäs väsyneenä kirjotella mutta eiköhän kaikki ymmärrä mitä tuossa lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882