Raskaus naiseille

Äiti...

Jo heti alussa on näytettävä pullistuvaa mahaa. Tänä aamuna tuli oikein paha olo katsellessa säätiedoitusta kun nainen oli jo melkein synnytystillanteessa ja tiukassa tee paidassa. Samoin Vappu Pimiän ohjelmassa raskaana ollessaan käytti mitä tiukempia vaatteita.
10 vuotta sitten itse samassa tilanteessa oli ihania äitiysvaatteita, joita oli mukava käyttää vaihteen vuoksi.
Onko pallomahasta tullut muotinäyte?

Myös nuoret miehet ärsyttävät jotka kasvattavat epäsiistejä karvoja kasvoilleen ja pilaavat ulkonäkönsä.
Aamulla istuin vastapäätä nuorta miestä, jolla oli parran tynki, puoreät silmälasit, kaljuksi ajettu pieni pää.
Ajattelin että voi miksi teet itsesi noin epämiellyttävän näköiseksi, kun kasvosi voisi näyttää paljon miellyttävämmältä.

1

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit pahoin raskaana olevan puolesta ;) Se mikä miellyttää toista, ei aina miellytä jotain toista. Näin on ja tulee aina olemaan. Yksi elämän rikkauksista on erilaiset ihmiset.

Itse en koskaan raskaana ollessani peitellyt vatsaani. Miksi olisin, enhän muutenkaan peitä naiseuttani. Jos olisin pukeutunut säkkiin, olisin näyttänyt tynnyriltä. Näytin varmaan muutenkin, koska vatsani jokaisessa raskaudessa on ollut suhteettoman suuri kokooni nähden :)
      Oletko kiinnittänyt huomiota, että naiselliset naiset haluavat näyttää naisellisilta raskaanakin? Usein ei niin naiselliset naiset pukeutuvat raskaana löysiin t-paitoihin, lappuhaalareihin ym.? Jokainen tyylillään ja omana itsenään, eiks niin?

Elämä on paljon leppoisampaa, kun ei anna pienten asioiden ärsyttää itseään. Vaikka minulla ajoittain onkin tarve pysähtyä yksityiskohtaisuuksien äärelle, jonkun karvat naamassa eivät herätä itsessäni juurikaan ajattelemisen aihetta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe