Hei! Onko muita naisia jotka ovat huomanneet karvankasvun lisääntyvän roan aikana? Olen 3kk:n paremmalla puolella ja sain 4kkn kuurin lievään akneen. Ennen roaa otettiin hormonikokeet, jotka oli normaalit. Ei pco:ta. Loppuuko tämä karvankasvu roan jälkeen? Kasvoille on tullut vaaleaa nukkaa ja vatsaan joitakin tummiakin karvoja, sekä rintojen väliin. Melko huomaamattomia, mutta ahdistaa. Akne lähti jo 8vkn jälkeen pois.
Roakkutan ja ihokarvat
Jennaelina27
3131
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Tässä on kans kuva tytöstä joka käyttänyt accutanee ja vaan 3vk kuluttuu
se näytti tältä,mutta finnit lähti.
http://www.contentfy.com/wp-content/uploads/2012/11/hairy-girl_BM_682_1261332a.jpg
En syö roaa, mutta käytän Avitcidia ja kasvojen nukka on selkeästi lisääntynyt sen myötä.
Veikkaisin, että tuo loppuu kuurin loppuessa, mutta voithan kysyä lääkäriltä?
Miksi kysymys on vain naisille? Roaccutanin sivuvaikutuksiin kuuluu juurikin karvojen kasvun kiihtyminen.
Mullekin on tullut tuohon rintalihasten väliin lyhyttä sänkeä. Söpöö :)