Mulla on pulu, jota seuraan ihmetellen.
Niin paljon se tahtomattaan paljastaaa.
Tänään otsikoissa, Tartu kikkiin, Middle, Hurja painonpudotus, Pomo piilossa, Gordon Ramsey pannu kuumana, Teematieto, Trädgårsonsdag, Matlock, Siipan suku on pahin, Beverly Hillsin naiset, Hain saalistajat.
Olen ollut huomaavinani, että ei pahemmin ole Kotimaisia näyttelijöitä ja draamakin on keino-tekoista.
Ja kuitenkin meillä on kulttuuriministeri.
Kummallista.
H.
Miesten tunti
8
97
Vastaukset
- ars longa
Kotimaisia näyttelijöitä halutessaan nähdä, kannattaa katsoa kotimaista tuotantoa.
Eilen katsoin Naisia kaupungilla ekaa kertaa, uusintaa.
En pitänyt näytelmästä, toki monista näyttelijöistä.
Pulat lentelevät vanhakantaisesti näillä perukoilla, kuin kuretkin.
Arhinmäki on mies paikallaan, nuori ja punaiset tennarit, hienoa.
Aatteen väri. Just katselin tallennuksista pois "Naisia kaupungilla". Neliosasen sarjan kolmas.
Koukutti mut heti jo toisen kerran eli on uusinta. Aikas hyviä näyttelijöitä ja kyllä voisin uskoa että tuolla helsingin kaduilla kulkee kaikkien niiden naisten kohtalotovereita.
Sitäpaitsi tulee sieltä tänäänkin suomalaistakin mm. Viidakon tähtöset ja selviytyjät.
Kyllä niissäkin näytellään kovin ottein, draamaa löytyy jos kyllä komediaakin.
Naisia on ja miehiä.- mimmimummi*
Kylttyyriministerimme myönsi juuri apurahoja kulttuuri tapahtumille....suurimman potin vei taas Savonlinnan oopperajuhlat.... 740 000 euroa(vähän enemmän kuin Himanen)..höh
- demeter1
Meillä oli telkkari pois käytöstä pari vuotta. En suuremmin kaipaa sitä nytkään, mutta elokuvia tulee katseltua ja paria rikossarjaa, ellei satu olemaan mitään tähdellisempää tekemistä.
Matkailuohjelmia katselen myös, kun minulla on tuo ideologiani asettama matkustuskielto (ulkomaille).- demeter1
piikkiö kirjoitti:
Pitipä sattua,mäkin oon kotiseurun reissumies.
Periaatteen vuoksi.Sitäkin vielä (piikkiö) ! Hyvä kun sanoit. Sitä on tottunut melkein pyytelemään anteeksi tuota periaatettaan...
Kauneutta ja elämyksiä löytää lähempääkin - jos on löytääkseen. - Pjiikkiö
demeter1 kirjoitti:
Sitäkin vielä (piikkiö) ! Hyvä kun sanoit. Sitä on tottunut melkein pyytelemään anteeksi tuota periaatettaan...
Kauneutta ja elämyksiä löytää lähempääkin - jos on löytääkseen.Ollaan kuule sen verran komeeta sukua et me anteeks hyveitämme pyyrellä.
- demeter1
Pjiikkiö kirjoitti:
Ollaan kuule sen verran komeeta sukua et me anteeks hyveitämme pyyrellä.
Heh, tuo taitaa olla sitä Varsinais-suomalaista itsetuntoa..)) Meilläpäin piti taas olla ylpeä suuresta vaatimattomuudestaan...))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850