Miesten tunti

hunksz

Mulla on pulu, jota seuraan ihmetellen.
Niin paljon se tahtomattaan paljastaaa.

Tänään otsikoissa, Tartu kikkiin, Middle, Hurja painonpudotus, Pomo piilossa, Gordon Ramsey pannu kuumana, Teematieto, Trädgårsonsdag, Matlock, Siipan suku on pahin, Beverly Hillsin naiset, Hain saalistajat.
Olen ollut huomaavinani, että ei pahemmin ole Kotimaisia näyttelijöitä ja draamakin on keino-tekoista.
Ja kuitenkin meillä on kulttuuriministeri.

Kummallista.
H.

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ars longa

      Kotimaisia näyttelijöitä halutessaan nähdä, kannattaa katsoa kotimaista tuotantoa.
      Eilen katsoin Naisia kaupungilla ekaa kertaa, uusintaa.
      En pitänyt näytelmästä, toki monista näyttelijöistä.

      Pulat lentelevät vanhakantaisesti näillä perukoilla, kuin kuretkin.
      Arhinmäki on mies paikallaan, nuori ja punaiset tennarit, hienoa.
      Aatteen väri.

    • Just katselin tallennuksista pois "Naisia kaupungilla". Neliosasen sarjan kolmas.
      Koukutti mut heti jo toisen kerran eli on uusinta. Aikas hyviä näyttelijöitä ja kyllä voisin uskoa että tuolla helsingin kaduilla kulkee kaikkien niiden naisten kohtalotovereita.
      Sitäpaitsi tulee sieltä tänäänkin suomalaistakin mm. Viidakon tähtöset ja selviytyjät.
      Kyllä niissäkin näytellään kovin ottein, draamaa löytyy jos kyllä komediaakin.
      Naisia on ja miehiä.

    • mimmimummi*

      Kylttyyriministerimme myönsi juuri apurahoja kulttuuri tapahtumille....suurimman potin vei taas Savonlinnan oopperajuhlat.... 740 000 euroa(vähän enemmän kuin Himanen)..höh

    • demeter1

      Meillä oli telkkari pois käytöstä pari vuotta. En suuremmin kaipaa sitä nytkään, mutta elokuvia tulee katseltua ja paria rikossarjaa, ellei satu olemaan mitään tähdellisempää tekemistä.
      Matkailuohjelmia katselen myös, kun minulla on tuo ideologiani asettama matkustuskielto (ulkomaille).

      • Pitipä sattua,mäkin oon kotiseurun reissumies.
        Periaatteen vuoksi.


      • demeter1
        piikkiö kirjoitti:

        Pitipä sattua,mäkin oon kotiseurun reissumies.
        Periaatteen vuoksi.

        Sitäkin vielä (piikkiö) ! Hyvä kun sanoit. Sitä on tottunut melkein pyytelemään anteeksi tuota periaatettaan...
        Kauneutta ja elämyksiä löytää lähempääkin - jos on löytääkseen.


      • Pjiikkiö
        demeter1 kirjoitti:

        Sitäkin vielä (piikkiö) ! Hyvä kun sanoit. Sitä on tottunut melkein pyytelemään anteeksi tuota periaatettaan...
        Kauneutta ja elämyksiä löytää lähempääkin - jos on löytääkseen.

        Ollaan kuule sen verran komeeta sukua et me anteeks hyveitämme pyyrellä.


      • demeter1
        Pjiikkiö kirjoitti:

        Ollaan kuule sen verran komeeta sukua et me anteeks hyveitämme pyyrellä.

        Heh, tuo taitaa olla sitä Varsinais-suomalaista itsetuntoa..)) Meilläpäin piti taas olla ylpeä suuresta vaatimattomuudestaan...))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe