Lapseni äiti ja sen suku vituttaa!

Pakko avautua

Minua ärsyttää emäntäni. Hän on sellainen tyyppi, että itse on hitura ja ei oikein osaa organisoida asioita. Hänellä kun elämää määrää sukulaiset ja heidän puhelut ja asiat. Aina pitää vastata puhelimeen. Kämppä usein kuin pommin jäljiltä, ja itseäni ei edes kiinnosta siivota kun meno on mitä on. Joka asia hänen tekemänään kestää pirun kauan, koska sukulaiset soittelee ja hän ei silleesti osaa paneutua mihinkään. Esimerkiksi ruoanlaitto: itse laitan ruoan 15 minuutissa, niin emäntäni värkkää sitä 1.5 tuntia samaa. Vaipanvaihto lapselle on hänellä 30 min ja minulla 3 min kaikkine yleishoitoineen. Ja sitten kun teen jotain, niin kohta on uutta tehtävää kiitoksena ripeydestä. -Pitänee itsekin alkaa tekemään asiat pitkän kaavan mukaan. Kauheata kyttäilyä ja kontrollointia muutenkin. Tuntuu ettei saa hetkeksikään istua. Netissä olen aina hänen syytöksissään vieraita naisia jallittamassa sun muuta, vaikka ei tulisi mieleenkään nyt kun on yhteinen lapsikin. Nyt on se tilanne, että jos ero tulee, niin ensin erotaan ja laitetaan perhe-elämä pyörimään ja sitten uutta naista, jos on mahdollista.

Sukulaisista minua eniten kyrsii anoppi. Hän on niin omahyväinen. Esimerkki: kylässä syö aina pöydän antimia niin että napa naukuu -oikein tankkaa, mutta hänen luonaan se on kaikille vieraille kajupää kahvit. Muutenkin on todella rahan ahne ja maksattaa asioita jopa omalla tyttärellään, ajelee toisten bensoilla jne. Ärsyttää tullaiset omahyväiset yleisestikin. Ja voitte arvata että pitää sukunsa puolta, kun meillä taas kotiväki on aina syytä etsimässä minusta, vaikka tietävät varmasti asian oikean laidan - siis silloin harvoin kun tieto jostakin eksyy sukuni korviin jostakin syystä. Painotan, että meillä ei siis sukua sotketa asioihin, mutta JOS.

7

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

      Litappa muijasi kuriin ja kerro naisellesi että hän on jo täysi-ikäinen eikä tartte vanhempiensa käskyjä tai pyyntöjä noudattaa vaan tehdä niinkuin itse haluaa. Tämän takia omiin vanhemppiin pitää olla muutama satakilometriä ettei olla liikaa tekemisisä eikä käydä toisten hermoille että sillee. Pitää elää omaa elämäänsä ja jos anoppi syö liikaa teillä niin siitä voi snaoa ihan suoraan ja jso hänen luonaan ei ole tarjotavaa niin siitäkin voi huomauttaa niin hyvä tulee tai jos ei halua niin ei tartte ollaa missään tekemisisä.

    • c..

      Just hyvä avautuminen, kaunista luettavaa kun ukkoa v*ttuttaa :)

    • w475nj

      No miksi vitussa sinä menit naimisiin vituttavan hituran kanssa? Käsittämätöntä vikinää jumalauta, etkö muka tajunnut mikä se akka on ennen papin aamenta?

    • En ole miehen emäntä

      Helepottiko ? Sunlaisesi kanssa en olisi ikinä alakanut ollakkaan !

      • Nopee eukko

        Kyl mie oisin voinnu alkaa oleen avaajan kanssa, vaikken tiiäkkään, mitä tarkoitta hitura ja kajupää kahvit.

        Itseänikin risoo ihmiset, jotka tekee kaikki askareet kuin hidastetussa filmissä. Tsemmpiä vaan avaajalle, pistä siihen emäntääs vähän vauhtia tai laita vaihtoon. Mut jos vaihdat, niin ooppa seuraavan kanssa tarkempi. Syynää paremmin ja kattele pidempään, ennenkuin alat olee vakavissaan ja varsinkin lapsia laittamaan.

        Muijas taitaa olla laiska ja saamaton? Ei jaksa, ei viitti, ei osaa, eikä kykene. Tai voihan se olla niinkin, että kun muijas jotain alkaa tekeen, niin tekee sen sitten niin huolella, että aikaa kuluu, mistäs mie sen tietäisin. :D

        Vaan jos huusholli on aina niikuin pommin jäljilta, niin soita sille suursyömärianopilles, ja pyydä tytärtään jelppoomaan, kun ei se itte kerkee siivota. Voithan sie kyllä yrittää ihan kädestä pitäen neuvoo, kuinka siivous sujuu joutuisasti, kun itse osaa tehdä työt niin ripeesti.


    • Naarastiikerit.
    • 66elämää

      Otan osaa, kamalampaa ei voilla kun saamaton ihminen. Sitä ei vaan valittettavsti huomaa ennen kun arkielämässä ja lapsikin jo ehtiny tulla. Hätistä ainaki suku siitä pois ja yrittäkää elää omaa elämäänne niin on jonkinlainen selviytymisen mahdollisuus. Ota jämäkkä ote teidän elämään. Hakekaa ulkopuolista apua perheterapiasta. Seurannut liian läheltä vastaavaa joten tiedän mitä se on ja myös seuraukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe