Minua ärsyttää emäntäni. Hän on sellainen tyyppi, että itse on hitura ja ei oikein osaa organisoida asioita. Hänellä kun elämää määrää sukulaiset ja heidän puhelut ja asiat. Aina pitää vastata puhelimeen. Kämppä usein kuin pommin jäljiltä, ja itseäni ei edes kiinnosta siivota kun meno on mitä on. Joka asia hänen tekemänään kestää pirun kauan, koska sukulaiset soittelee ja hän ei silleesti osaa paneutua mihinkään. Esimerkiksi ruoanlaitto: itse laitan ruoan 15 minuutissa, niin emäntäni värkkää sitä 1.5 tuntia samaa. Vaipanvaihto lapselle on hänellä 30 min ja minulla 3 min kaikkine yleishoitoineen. Ja sitten kun teen jotain, niin kohta on uutta tehtävää kiitoksena ripeydestä. -Pitänee itsekin alkaa tekemään asiat pitkän kaavan mukaan. Kauheata kyttäilyä ja kontrollointia muutenkin. Tuntuu ettei saa hetkeksikään istua. Netissä olen aina hänen syytöksissään vieraita naisia jallittamassa sun muuta, vaikka ei tulisi mieleenkään nyt kun on yhteinen lapsikin. Nyt on se tilanne, että jos ero tulee, niin ensin erotaan ja laitetaan perhe-elämä pyörimään ja sitten uutta naista, jos on mahdollista.
Sukulaisista minua eniten kyrsii anoppi. Hän on niin omahyväinen. Esimerkki: kylässä syö aina pöydän antimia niin että napa naukuu -oikein tankkaa, mutta hänen luonaan se on kaikille vieraille kajupää kahvit. Muutenkin on todella rahan ahne ja maksattaa asioita jopa omalla tyttärellään, ajelee toisten bensoilla jne. Ärsyttää tullaiset omahyväiset yleisestikin. Ja voitte arvata että pitää sukunsa puolta, kun meillä taas kotiväki on aina syytä etsimässä minusta, vaikka tietävät varmasti asian oikean laidan - siis silloin harvoin kun tieto jostakin eksyy sukuni korviin jostakin syystä. Painotan, että meillä ei siis sukua sotketa asioihin, mutta JOS.
Lapseni äiti ja sen suku vituttaa!
7
455
Vastaukset
- mek
Litappa muijasi kuriin ja kerro naisellesi että hän on jo täysi-ikäinen eikä tartte vanhempiensa käskyjä tai pyyntöjä noudattaa vaan tehdä niinkuin itse haluaa. Tämän takia omiin vanhemppiin pitää olla muutama satakilometriä ettei olla liikaa tekemisisä eikä käydä toisten hermoille että sillee. Pitää elää omaa elämäänsä ja jos anoppi syö liikaa teillä niin siitä voi snaoa ihan suoraan ja jso hänen luonaan ei ole tarjotavaa niin siitäkin voi huomauttaa niin hyvä tulee tai jos ei halua niin ei tartte ollaa missään tekemisisä.
- c..
Just hyvä avautuminen, kaunista luettavaa kun ukkoa v*ttuttaa :)
- w475nj
No miksi vitussa sinä menit naimisiin vituttavan hituran kanssa? Käsittämätöntä vikinää jumalauta, etkö muka tajunnut mikä se akka on ennen papin aamenta?
- En ole miehen emäntä
Helepottiko ? Sunlaisesi kanssa en olisi ikinä alakanut ollakkaan !
- Nopee eukko
Kyl mie oisin voinnu alkaa oleen avaajan kanssa, vaikken tiiäkkään, mitä tarkoitta hitura ja kajupää kahvit.
Itseänikin risoo ihmiset, jotka tekee kaikki askareet kuin hidastetussa filmissä. Tsemmpiä vaan avaajalle, pistä siihen emäntääs vähän vauhtia tai laita vaihtoon. Mut jos vaihdat, niin ooppa seuraavan kanssa tarkempi. Syynää paremmin ja kattele pidempään, ennenkuin alat olee vakavissaan ja varsinkin lapsia laittamaan.
Muijas taitaa olla laiska ja saamaton? Ei jaksa, ei viitti, ei osaa, eikä kykene. Tai voihan se olla niinkin, että kun muijas jotain alkaa tekeen, niin tekee sen sitten niin huolella, että aikaa kuluu, mistäs mie sen tietäisin. :D
Vaan jos huusholli on aina niikuin pommin jäljilta, niin soita sille suursyömärianopilles, ja pyydä tytärtään jelppoomaan, kun ei se itte kerkee siivota. Voithan sie kyllä yrittää ihan kädestä pitäen neuvoo, kuinka siivous sujuu joutuisasti, kun itse osaa tehdä työt niin ripeesti.
- Naarastiikerit.
Asuuko teilläkin Pirttihirmu?
Iltalehti keskustelua aiheesta 14.11.2010.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=389582
-------------- - 66elämää
Otan osaa, kamalampaa ei voilla kun saamaton ihminen. Sitä ei vaan valittettavsti huomaa ennen kun arkielämässä ja lapsikin jo ehtiny tulla. Hätistä ainaki suku siitä pois ja yrittäkää elää omaa elämäänne niin on jonkinlainen selviytymisen mahdollisuus. Ota jämäkkä ote teidän elämään. Hakekaa ulkopuolista apua perheterapiasta. Seurannut liian läheltä vastaavaa joten tiedän mitä se on ja myös seuraukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812