Oletteko isukit maistelleet rintamaitoa?
Suoraa tisusta? Miltä maistu?
Söisittekö vaikka lettuja joissa on sitä?
Äidinmaito!
8
4942
Vastaukset
- Toukka
Se on ihan OK, jos isukki haluis maistaa miltä äidinmaito maistuu mut että siitä tehtyjä lettuja...
Kyllä äidinmaito on vauvan ravintoa ainoastaan. Me aikuiset varmaan voimmekin tyytyä ihan vaan lehmänmaidosta tehtyihin lettuihin?!
En meinannut edes vaivautua vastaamaan noin tyhmään kysymykseen mutta pakko oli jotakin vastata....- isä
oksettaa äidinmaito.
- isä
Olen maistanut lypsettyä, ja poisheitettävää äidinmaitoa. Kovin rasvaisen ja makean makuista. Ei pahaa. Varmaan toimis kahvin seassa ;)
Vauvan ruokaahan se kuitenkin on, jos liikatuotantoa on maidosta, niin kannattaa lahjottaa synnytyslaitokselle eikä tuhlata esim. lettuihin. - Utelias
Oon itte lukenu jostai lehestä, et sitä maitoa voi laittaa lettuihin!!! Ja esim. pakastaa!
En kyl itte söis... - Isi
Täältä isien palstoilta!
- Utelias
Ämmät kyllä varmaan maistelee omaa maitoaan!
Mee itte tytteli tonne muoti&kauneus keskusteluun!
- joo
olen itsekkin lukennu lehdestä että jos on pakastettua ä-maitoa, niin kannattaa laittaa lettutaikinaan eikä heittää pois. ei taitais letut maistua jos tietäis mitä sinne on laitettu.
- houmou
maito on jees. On kuulemma joku tehny pullaakin siitä ja perkuleen hyviä tuli.
Me ollaan kyl annettu lapsille kaik, ku sitä ei tullu ylenmäärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203