ennustajille pieni gallup

kysymys

Ennustajat voivat vastata jos haluavat :)
1: jos olette kaupassa tms. Saatteko joistain ihmisistä jonkin näyn? Menneestä tai tulevasta esim?
2: millaiseen kysymys muotoon haluaisitte kysymyksen että siitä saisi parhaan mahdollisen näyn? Ja kysymyksessä nämä keskustelu palstan kysymykset.
3: miksi joihinkin kysymyksiin ette vastaa ollenkaan?
4: millaisena ennustaja näkee jonkin tietyn ihmisen energian tai auran? Jonain värinä vai?
5: voiko jotain tiettyä ihmistä katsomalla tietää onko tämä ns. Paha?

3

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäkysymys

miksi joillekkin halutaan vastata vain privaatisti eli maksusta?

• Hei

1: jos olette kaupassa tms. Saatteko joistain ihmisistä jonkin näyn? Menneestä tai tulevasta esim?
      - kyllä, se voi olla mistä ajasta tahansa. vahvimmin koen ihmisen auran ja energian. näen hänen värinsä ja energiansa. sen vuoksi en esim. mene istumaan jonkun huonon värisen ihmisen viereen - ja päinvastoin.

2: millaiseen kysymys muotoon haluaisitte kysymyksen että siitä saisi parhaan mahdollisen näyn? Ja kysymyksessä nämä keskustelu palstan kysymykset.
      - pinnallisista kysymyksistä en innostu ollenkaan. hädän hetkellä minua alkaa kuumottaa ja haluan auttaa. kysymysmuoto on minulle ihan sama, siitä on vain saatava kiinni. sellaiset " kuka minä olen"-kysymykset ovat täyttä roskaa.

3: miksi joihinkin kysymyksiin ette vastaa ollenkaan?
      - useat kysyjät eivät ole tosissaan, silloin en vastaa. samoin silloin, kun toinen näkijä yrittää naruttaa. "miten huomiset treffit menee" on esim. turha kysymys.

4: millaisena ennustaja näkee jonkin tietyn ihmisen energian tai auran? Jonain värinä vai?
      - väreinä ja henkisyytenä. joillakin on valtava aura, joillakin repaleinen, joillakin pieni.... kaikenlaista. väsyneenä, voimakkaana, rakastuneena...

5: voiko jotain tiettyä ihmistä katsomalla tietää onko tämä ns. Paha?
      - aivan varmasti voi. se on sitä ihmisen sanomaa "kemiaa", sen tuntee jo näkemättäkin. toki jokainen on joskus paha, se ei vielä pilaa ihmisen auraa.

6. silloin, kun eteeni tulee paljon tietoa, ehdotan että kerron koko pitkän tarinan.
      en voi, enkä halua kirjoittaa pitkiä asioita ilmaiseksi, koska se kaikki aika on pois muusta työstäni.

t. Keskiyö

• kirjansivu 22

Minä luotan vaan ennustajiin jolla on rekattu nimimerkki, eisiis mitään aina vaihtuvaa nimeä, sillon kun ei tiijä kuka se nyt on. Kiitos tuolle Keskiyölle, on tiennyt hyvin mulle jo monta kertaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2682
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      338
      2397
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2094
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1766
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1675
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1559
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1429
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1409
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1355
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1146
    Aihe