Ennustajat voivat vastata jos haluavat :)
1: jos olette kaupassa tms. Saatteko joistain ihmisistä jonkin näyn? Menneestä tai tulevasta esim?
2: millaiseen kysymys muotoon haluaisitte kysymyksen että siitä saisi parhaan mahdollisen näyn? Ja kysymyksessä nämä keskustelu palstan kysymykset.
3: miksi joihinkin kysymyksiin ette vastaa ollenkaan?
4: millaisena ennustaja näkee jonkin tietyn ihmisen energian tai auran? Jonain värinä vai?
5: voiko jotain tiettyä ihmistä katsomalla tietää onko tämä ns. Paha?
ennustajille pieni gallup
3
66
Vastaukset
- lisäkysymys
miksi joillekkin halutaan vastata vain privaatisti eli maksusta?
Hei
1: jos olette kaupassa tms. Saatteko joistain ihmisistä jonkin näyn? Menneestä tai tulevasta esim?
- kyllä, se voi olla mistä ajasta tahansa. vahvimmin koen ihmisen auran ja energian. näen hänen värinsä ja energiansa. sen vuoksi en esim. mene istumaan jonkun huonon värisen ihmisen viereen - ja päinvastoin.
2: millaiseen kysymys muotoon haluaisitte kysymyksen että siitä saisi parhaan mahdollisen näyn? Ja kysymyksessä nämä keskustelu palstan kysymykset.
- pinnallisista kysymyksistä en innostu ollenkaan. hädän hetkellä minua alkaa kuumottaa ja haluan auttaa. kysymysmuoto on minulle ihan sama, siitä on vain saatava kiinni. sellaiset " kuka minä olen"-kysymykset ovat täyttä roskaa.
3: miksi joihinkin kysymyksiin ette vastaa ollenkaan?
- useat kysyjät eivät ole tosissaan, silloin en vastaa. samoin silloin, kun toinen näkijä yrittää naruttaa. "miten huomiset treffit menee" on esim. turha kysymys.
4: millaisena ennustaja näkee jonkin tietyn ihmisen energian tai auran? Jonain värinä vai?
- väreinä ja henkisyytenä. joillakin on valtava aura, joillakin repaleinen, joillakin pieni.... kaikenlaista. väsyneenä, voimakkaana, rakastuneena...
5: voiko jotain tiettyä ihmistä katsomalla tietää onko tämä ns. Paha?
- aivan varmasti voi. se on sitä ihmisen sanomaa "kemiaa", sen tuntee jo näkemättäkin. toki jokainen on joskus paha, se ei vielä pilaa ihmisen auraa.
6. silloin, kun eteeni tulee paljon tietoa, ehdotan että kerron koko pitkän tarinan.
en voi, enkä halua kirjoittaa pitkiä asioita ilmaiseksi, koska se kaikki aika on pois muusta työstäni.
t. Keskiyö- kirjansivu 22
Minä luotan vaan ennustajiin jolla on rekattu nimimerkki, eisiis mitään aina vaihtuvaa nimeä, sillon kun ei tiijä kuka se nyt on. Kiitos tuolle Keskiyölle, on tiennyt hyvin mulle jo monta kertaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1333101Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712738Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641718Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091695- 601608
- 471277
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781212Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3111095Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391032