Alkuperäinen canonin akku maksaa 80-90 euroa.
Katselin verkkokaupoista tarvikeakkua, oli hinnaltaan noin 20 euroa.
Kapasiteetti ei ollut ihan niin hyvä kuin alkuperäisessä akussa.
Uskaltaako kamerassa kayttää tarvikeakkua?
Muilla kokemuksia tarvikeakuista kyseisessä kamerassa?
Vara-akku canon powershot sx 40 hs malliin??
lauantaikuv.
1
162
Vastaukset
- Uskalla pois!
Minulla on sekä Canon PowerShot S100:ssa että Nikon D7000:ssa vara-akkuna tarvikeakku. Hienosti pelittävät.
En näe muuta "riskiä" kuin sen, ettei tarvikeakulla välttämättä saa yhtä monta kuvaa per lataus kuin alkuperäisellä.
Canonin ja Nikonin tapaiset kameranvalmistajat eivät valmista omalla merkillään myytäviä akkuja itse, vaan teettävät ne akkuihin erikoistuneilla valmistajilla. Tarvikeakut saattavat hyvässä lykyssä olla peräisin samoilta tuotantolinjoilta kuin merkkiakutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654918
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j652906- 1902751
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!182715Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk232296Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi72196Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282093Hei olen tulossa Ajoihin
Imatralle ja olen kiinnostunut lainaamaan jonkun vaimoa viikonlopuksi.302046- 21212
- 2071108