olen tässä ihmetellyt kun erään perheen poika asuu yksin kaupungilla vanhempien omistamassa asunnossa 14 vuotiaana,hän käy koulua siellä ja harrastaa lajia joka vie aikaa kuutena päivänä viikossa.kai tässäkin asiassa jokin laki on vai onko????
koska lapsi valmis muuttamaan omilleen?
mami44
2
159
Vastaukset
- 17 omillaan asuva
se riippuu siitä mikä on pojan laji itse tunnen montakin nuorta jotka ovat asuneet tuossa iässä ''omillaan'' uskon että tähän on joku järkevä syy joko ongelmia perheessä tai harrastus vie paljon aikaa ja vanhemmat asuvat kauempana harrastuspaikasta yms.
- äititäti7
Kyllä 14-vuotias on ihan liian pieni pärjäämään yksin! Olisikohan paikallaan tehdä lastensuojeluilmoitus? Jotkut 16-vuotiaan kykenevät itsenäiseen elämään, mutta hyvin harvat. Omat lapseni asuvat kotona ainakin siihen 18 ikävuoteen asti, toivottavasti vähän kauemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263358
- 771650
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801160Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1471094- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.50924Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785