Kuukauden sisään, Monenlaisia. Useimmiten niissä on hevonen.
Kaikki alkoi isäni näkemästä unessa jossa koetin päästä valkoisen hevosen selkään ja ensin pelkäsin ja sitten rupesin taituroimaan sen selässä. Olen katsonut pari musiikkivideota joissa tuo hevonen on tullut kummassakin esille.
Katsoin akustisia kitaroita tori.fistä, ja löytyi sellainen kitara netissä jossa oli siskoni tytön erikoinen nimi. SJuuri sitä ennen siskoni laittoi minulle facebookviestin kun oli nähnyt tv:stä ohjelman, joka liittyi aiempana viikonloppuna käymäämme keskusteluun elämäni ongelmista yms. ja oli nähnyt sen heti sen jälkeen.
Sitä ennen myös oli tapahtunut tällainen: Sain päähäni yhtä äkkiä yhden sanan kun itkin elämääni ja vaivojani jonka googletin ja siellä oli erään tulevan testin nimi joka testaa kaikki bakteerit ja virukset. Toki kaikki voi vain olla sattumaa Mutta todella kummallista tämä on. En ota noita niin vakavasti mutta vähän mietityttää.
Ja mitä se tuo hevosjuttu oikein tarkoittaa kun se nyt monta kertaa tupsahtaa aina eteen, sen isän näkemän unen jälkeen. Isä on aina väittänyt näkevänsä enneunia. mutta tiiä nyt siitä.
Mihin nuo kaikki viittaa. Ja kuka tuon takana on jos tuossa on jotain yliluonnollista? Ei varmaan ole mut pakko täältä kysyä. Kun ihmetyttää kovasti.
Tänään näin musiikkivideossa jonkun ratsastavan valkealla hevosella. Heti kun saín aikoinaan isältä kuulla hänen unestaan. Samana päivänä idolini (eräs laulaja) , häneltä oli ilmestynyt video kappaleesta youtubeen jota olin ennenkin kuunnellut siellä ilman videota ja hän ratsasti siinä ruskealla hevosella.
Tämä kaikki on tapahtunut juuri tämän kuukauden sisällä. En ole KOSKAAN kokenut mitään tällaista.
En tiedä liittyykö nuo siihen kun olen pyrkimässä tangolaulukilpailuun tangomarkkinoille. Mutta päätin juuri että taidan perua sen. Ja luulen että niin teen. Minusta tuntuu että en jaksa sitä tässä vaikeassa elämäntilanteessani.
TArkoittaako nuo merkit että minun pitäisi vain mennä ? Vai jotain muuta ?
Elämäntilanteeni, on hyvin vaikea. En usko että tangomarkkinoille meno nyt olisi järkevää vaikka pärjäisin. Mutta miksi ihmeessä noita merkkejä satelee nyt koko ajan ? Ja kuka niitä laittaa. Ja mitä niillä minulle yritetään viestittää ? Näkeekö kukaan selvänäkijä tämän asian, tai tietää mistä minulle yritetään viestittää ja kuka tätä tekee ? Voihan nää olla sattumiakin mutta aivan liian monia kuukauden sisään.. Ei koskaan mulle oo tällaista aiemmin tapahtunut.
Olen saanut paljon ennemerkkejä! Mitä tarkoittaa ?!?
36
158
Vastaukset
- näkeekö kukaan ?
Vaivaa tää asia. Jos oikeesti on selvänäkijöitä tai ketään siellä joka tietää mistä kyse. Niin voisitko vastata, kiitos.
- Big bird
En ole näkijä, vaan henkilö, jolla on psionisia (näkijän) lahjoja, joita en ole koskaan halunnut käyttää (olen tosin nyt luultavasti muuttamassa mieleni? Onko sinulla läheinen, joka on kuollut? Tätä ilmiötä mitä koet kutsutaan synkroniteetiksi, Jung tutki sitä paljon, uskoi sen olevan näyte Jumalan olemassa olosta. Minulla oli 2-20 tällaista päivässä, melkein vuoden, lopulta tajusin, että juuri kuollut läheinen ystäväni oli kaikenaikaa yrittänyt ottaa yhteyttä, kun sain näkijän kautta selville mitä hän halusi, synkronisiteetti loppui, kun lupasin toimittaa hänen viestinsä. Myös 17-vuotiaana äitini kuoleman jälkeen oli paljpn synkronisiteettia. Kerran taas yksi mies pulassa rukoili polvillaan apua ja täysin mahdottomien yhteensattumien jälkeen päädyin auttamaan häntä. Synkronisiteetti on mysteeri, josta kukaan ei tiedä varmasti. Nämä ovat minun kokemukset, jos niistä on apua.
- näkeekö kukaan ?
Big bird. Voivatko nämä kuolleet ihmiset nähdä tulevaisuuteen ? Voisiko joku kuollut omaiseni yrittää vinkata minulle että minun pitäisi mennä tuohon laulukilpailuun ja olla luovuttamatta. Ja että hän näkisi että minulle tapahtuisi sen jälkeen hyvää ? Ja tilanteeni parantuisi ?
- näkeekö kukaan ?
näkeekö kukaan ? kirjoitti:
Big bird. Voivatko nämä kuolleet ihmiset nähdä tulevaisuuteen ? Voisiko joku kuollut omaiseni yrittää vinkata minulle että minun pitäisi mennä tuohon laulukilpailuun ja olla luovuttamatta. Ja että hän näkisi että minulle tapahtuisi sen jälkeen hyvää ? Ja tilanteeni parantuisi ?
Tai sitten hän olisi sitä mieltä muuten vaan itse ? Vaikka ei tiedä tulevaa
- ...sivusta täältä.
Hei,
mielestäni kyse saattaa olla ihan uupumuksesta ja siitä että on stressannut asioita niin mieli sitten väsyy ja tekee tommosia "taikatemppuja".
Varmaan on viisasta harkita, josko lepäisit kunnolla keskittyen muihin asioihin vaihteeksi ja vaikka sitten tangokarsinnat jätät toiseen kertaan kun olet hyvällä ja varmalla mielellä. Ei kai noi tangomarkkinat mihinkään häviä, eikös ne joka vuosi järkätä samat pippalot.- näkeekö kukaan ?
No kun mieli ei oo tehny taikatemppuja kun kaikki nuo asiat ovat oikeasti tapahtuneet. Heti kun siskoni kertoi näkemästään ohjelmastaan, katselin kitaroita. Ja siellä oli hänen tyttönsä niminen kitara. Nimi on hyvin erikoinen ja kitaran merkkikin oli erittäin erikoinen. Kaikki nää on totta. Olen empinyt pitkään tuonne menemistä. Ja tuntuu kuin joku yrittäisi viestittää että menisin nyt vaan. Tai sitten joku muu syy tälle. Totta kai kaikki voi olla myös vain sattumaa. Mutta mietityttää. Mummo kuoli viime kesänä. Kun kysyttiin tästä
- kesk aloittaja.
No kun mieli ei oo tehny taikatemppuja kun kaikki nuo asiat ovat oikeasti tapahtuneet. Heti kun siskoni kertoi näkemästään ohjelmastaan, katselin kitaroita. Ja siellä oli hänen tyttönsä niminen kitara. Nimi on hyvin erikoinen ja kitaran merkkikin oli erittäin erikoinen. Kaikki nää on totta. Olen empinyt pitkään tuonne menemistä. Ja tuntuu kuin joku yrittäisi viestittää että menisin nyt vaan. Tai sitten joku muu syy tälle. Totta kai kaikki voi olla myös vain sattumaa. Mutta mietityttää. Mummo kuoli viime kesänä. Kun kysyttiin tästä
sivusta täältä. Olet oikeassa kyllä siitä että olen viime aikoina miettinyt että jätän koko homman. Mut noin merkit mietityttää. Aivan kuin joku vinkkaisi että kannattaisi mennä. Tosin en oo hirveän taikauskoinen mut kun noita on ollu niin paljon eikä oo ennen ikinä ollu mitään tuollaista ja kaikki vielä näin lyhyen ajan sisään. Juuri kun olen tuonne osallistunut
- näkeekö kukaan ?
Ja joo. En ole sekoamassa. Tajuan kyllä että nuo voi olla vain sattumia. En ole ikinä hirveästi uskonut mihinkään yliluonnolliseen. Enkä usko edelleenkään. Mutta mietin vain tuota asiaa
Hei
olet mukavasta kodista kotoisin, mutta teillä on myös ollut oikeudenkäynti.
äitisi on vahva ihminen, jota kannattaa kuunnella.
minulle ei näy "markkinat", sitäkin enemmän koti- ja perheasiat. ne ovat hieman sekaisin.
sinä tahdot kovasti päästä eteenpäin elämässäsi, unelmia sinulla on paljon!
osan niistä pidät visusti salassa. onhan sinulla myös kirjallisia lahjoja.....
äitisi menneisyyteen liittyy salaisuus. mutta mitä enemmän kaivelet vanhoja kotonasi, sitä enemmän menet ymmällesi. isäsi tietää näistä asioista.
teillä on suvussa ns. tietäjä, josta vaietaan. häntä yritetään pitää tyhmänä, mutta kysymys on oikeastaan niin syvällä, ettei siihen kukaan osaa vastata. valitettavasti kukaan ei kirjoittanut ylös tämän vanhuksen sepustuksista.
kun lähdet kauemmas kotoasi, sinä löydät itsesi. tarvitset välttämättä välimatkaa tähän kaikkeen. englanti on sinulle lämmin ja todellinen paikka.
t. Keskiyö- kesk.aloittaja.
Tuo ennustus meni nyt ikävä kyllä aika sillä tavalla että en tunnista tilannettani siitä yhtään. näitköhän jonkun toisen ihmisen. Olen tällainen vaaleahiuksinen pitkä ihminen,. Tällä hetkellä vihreä lyhythihainen paita päällä jossa valkeat raidat.
- kesk. aloittaja.
Isäni sanomansa mukaan näkee enneunia. Mutta tiedä hänestä ja hän tulkitsi tuolla hevosunellaan että pärjään niillä markkinoilla. Mutta tällä hetkellä mietin koko asian perumista. Ja luulenpa että niin teen
Hei
aika mukavaa tällainen kanssakäynti... minähän en osaa puhua ajoista!
olisi erittäin mielenkiintoista jutella isäsi kanssa, näen hänet jämäkkänä koti-ihmisenä ja hääräävänä toimi-ihmisenä.
unia minä arvostan aina! isä tahtoo aina lapsensa parasta, niinkuin biologinen äitikin.
sinä olet niin kuumissasi siitä hevosunesta ja pärjäämisestäsi! isäsi haluaa että osallistut, eli mikset tekisi hänen mielikseen? minä pieni näkijä näen sinulle myös muita alueita, joissa olisit todella hyvä.
tuo hevonen on voiman merkki. mihin sinä koko sydämelläsi ryhdytkin, se on sinun tiesi. mutta epäilen kuitenkin, josko olisit tässä nyt täysillä mukana.
en toki näe paitasi väriä, mutta sinun energiasi sitäkin paremmin. se on sykyilevä ja epäröivä, sanon että sinua vetää rajojen ulkopuolelle. sinun aurasi on minulle vihreä, se tarkoittaa maanläheistä ja tunnollista voimaa. siinä on voimakkaita teräviä kärkiä, mitkä eivät tyydy vielä tähän päivään. loistavaa!
t. Keskiyö- näkeekö kukaan ?
Pelkohan tässä on se syy. Ja että en ole valmistautunut. Ja tuntuu että tässä elämäntilanteessa en ole valmis. Siinä voisi käydä niin että nauttisinkin siitä jutusta. Mutta on myös mahdollisuus että ahdistuisin. En ole tehnyt lauluhommia pitkiin pitkiin aikoihin. isä tulkitsi unensa niin että ensin pelkään mennä mutta sitten menen sinne ja näytän miten taitava olen. Mutta en usko että tässä tulee niin käymään. Itseni takia luulenpa että nyt perun tuon homman lähipäivinä. Mieleni on ailahdellut asian suhteen tässä jo monesti. Olisi pitänyt miettiä tarkkaan ennen kuin osallistuin tuonne. Olen maanläheinen kyllä. Rakastan musiikkia kaikinpuolin. Mutta en ikinä ole pyrkinyt alalle julkisuuden takia. Vaan sen takia että saan laulaa. En ole kuumissani noista jutuista. Mutta ne ovat kovin ihmeellisiä. En koskaan ole kokenut mitään tuollaisia. Ja vielä muutaman viikon sisään nuo kaikki. olen kirjoittanut sitoutumislomakkeen, joten tässä vaiheessa kun nettiin edes ei ole ketään valittu, varmasti paras perua tuo kuin sitten myöhemmässä vaiheessa jos pärjäisinkin. ihan järjestäjien ja itsenikin kannalta.
- näkeekö kukaan ?
ihmettelen noita juttuja. Todella kummallisia. Joo. Kiitos.
- näkeekö kukaan ?
Tuntijasi, voisinko kysyä mitkä ovat ne alueet, joissa näet että olen hyvä? Ja mitä tuo tarkoitit kun sanoit, että minua vedetään rajojen ulkopuolelle ? Olen edelleenkin maanläheinen ihminen mut alkaa tuntumaan että nuo merkit tarkoittaa että jokin koettaa vihjata että meneppäs nyt sinne kuitenkin :D Tai sitten ne on vain sattumia tai tulkitsen ne väärin. Mitä luultavimmin pelkkiä sattumia kaikki. Mut niin paljon noita outoja sattumia on ollut, että kyllähän ne mietityttää
- näkeekö kukaan ?
No, rajojen ulkopuolelle vedetään minun näkökulmastani tuntuu juuri silti että koetan nyt mennä rajojeni yli tässä elämäntilanteessa. En tiedä. Mitä ne "muut" hyvät puolet minussa oli mitä näit ? Millä alalla näkisit että olisin erityisen hyvä ?
Hei
no, ilman valmistautumista olet hieman heikoilla vesillä, kunnia siitä kaikille niille, jotka tosissaan yrittävät!
olet niin kotiin ja sukuun kiinnittynyt, ettei siihen oikein voi lisätä mitään.
sattumia kokee moni, mutta onnistumisia harvempi. isäsi tukee sinua rakkaudellaan,toki elämällä on vielä suurempiakin haasteita kohdallesi!
koska en osaa nähdä numeroita, myös asiat ja tapahtumat näkyvät minulle "satunnaisesti". sinun kohtalosi on kauempana, meren takana. siellä on terveys ja rakkaus. näen sen ihan kaksinkerroin!
tässä kaikki tällä kertaa.
t. Keskiyö- näkeekö kukaan ?
No, sen tiedän että jos en perukaan tuota. niin todella silloin ensi viikolla laitan kaikkeni peliin. Ja aloitan armottoman treenaamisen. Olen aina tehnyt niin musiikissa ja sydän on mukana täysillä. Siitä on nyt vain pitkä väli. Ihmisiltä on tullut niin paljon palautetta sellaista, että se minut tuohon osallistumiseen pisti. Mutta päätöksen teen tämän viikonlopun aikana. Menenkö vai en. No nuo sattumat ovat kyllä erittäin erikoisia ja näin lyhyen ajan aikana ja juuri nyt! Koskaan en ole kokenut tuollaisia ennen. Edes yhtä kertaa
- näkeekö kukaan ?
No, sen tiedän että jos en perukaan tuota. niin todella silloin ensi viikolla laitan kaikkeni peliin. Ja aloitan armottoman treenaamisen. Olen aina tehnyt niin musiikissa ja sydän on mukana täysillä. Siitä on nyt vain pitkä väli. Ihmisiltä on tullut niin paljon palautetta sellaista, että se minut tuohon osallistumiseen pisti. Mutta päätöksen teen tämän viikonlopun aikana. Menenkö vai en. No nuo sattumat ovat kyllä erittäin erikoisia ja näin lyhyen ajan aikana ja juuri nyt! Koskaan en ole kokenut tuollaisia ennen. Edes yhtä kertaa
o.k
- näkeekö kukaan ?
Elämäntilanteelleni en mahda mitään. Jos se olisi kunnossa ei olisi syytä epäröidä ja edes yrittää. olen silti realisti ja tiedän mitä ala vaatii. Olen siihen koulut käynyt
- näkeekö kukaan ?
Itse asiassa en ole kovinkaan paljon kotiini ja sukuuni kiinnittynyt. Ja isästä nyt on ollut kaikkea muuta kuin tukea tässä tilanteessa.
- näkeekö kukaan ?
Olen toki umpimähkään opetellut jo monia tangoja aikaisemmin. Ja sitä rataa pitäisi jatkaa kun ne paljastetaan vasta aina vähän ennen kuin jatkoon pääsee. Mutta en usko että se riittää tuohon. Pitää olla kaikki asiat kunnossa. Ja muutenkin valmistautunut. Mutta sepä tästä. Jospa ei tulis enää mitään ihmejuttuja mitä saa ihmetellä
- näkeekö kukaan ?
Työ musiikin parissa on ollut tavoitteeni aina. Mutta nyt ei taida olla kuitenkaan se aika. Kun elämä on päin persettä. Joo. Mitäpä tästä enää jaarittelemaan. hauskaa viikonloppua kaikille :)
- ilman nuottia
Työ musiikin parissa on ollut tavoitteeni aina. Mutta nyt ei taida olla kuitenkaan se aika. Kun elämä on päin persettä. Joo. Mitäpä tästä enää jaarittelemaan. hauskaa viikonloppua kaikille :)
Kuule sä sait arvokkaita vastauksia Keskiyöltä joita moni ittelleen havittelee. Mitä sä sitten itte kuvittelet ja haavit??? Yleensä hän ei ilmaseksi vastaile. Jos menet laulamaan niin mene!! Siinä on yks yrit ys urallsesi. Kattottan sitten telkkarista miten menestyt, onnea matkaan !!!
En ole katkera, vaan itse huono laulaja mutta aina mukana tsemppaamassa.... - Jännäri
ilman nuottia kirjoitti:
Kuule sä sait arvokkaita vastauksia Keskiyöltä joita moni ittelleen havittelee. Mitä sä sitten itte kuvittelet ja haavit??? Yleensä hän ei ilmaseksi vastaile. Jos menet laulamaan niin mene!! Siinä on yks yrit ys urallsesi. Kattottan sitten telkkarista miten menestyt, onnea matkaan !!!
En ole katkera, vaan itse huono laulaja mutta aina mukana tsemppaamassa....Juuri niin, usko itseesi ja kuuntele intuitiotasi. Sielussasi tuntuu olevan palo musiikkiin. Ymmärrän sen, olen itse ammattimuusikko. Alan realiteetit toki kannattaa pitää mielessä - kaikista ei tule iskelmätaivaan tähtiä, mutta esim.muun ammatin ohessa keikkailu voi tuoda taiteellista tyydytystä ja lisätuloja. Unelmia pitää olla!
- näkeekö kukaan ?
ilman nuottia kirjoitti:
En ole katkera, vaan itse huono laulaja mutta aina mukana tsemppaamassa....Sinähän "ilman nuottia" kummallisen kohtauksen sait, ja aivan tyhjästä.
- näkeekö kukaan ?
Jännäri kirjoitti:
Juuri niin, usko itseesi ja kuuntele intuitiotasi. Sielussasi tuntuu olevan palo musiikkiin. Ymmärrän sen, olen itse ammattimuusikko. Alan realiteetit toki kannattaa pitää mielessä - kaikista ei tule iskelmätaivaan tähtiä, mutta esim.muun ammatin ohessa keikkailu voi tuoda taiteellista tyydytystä ja lisätuloja. Unelmia pitää olla!
Kiitos jännäri. Olen samaa mieltä kanssasi. Hyvää viikonloppua sinne päin. Musiikki on hieno asia. Päätöksen teen tämän viikonlopun aikana. Ja sen näkee sitten tapahtuuko mitään vai eikö tapahdu. Tällä selvä.
- näkijä myös
ilman nuottia kirjoitti:
En ole katkera, vaan itse huono laulaja mutta aina mukana tsemppaamassa....Kattelin just tätä viestiketjua,ja vastaisin tolle ilman nuottia tyypille.Että tuo tuntijasi ei oo onnistunu mulle katsomaan ikinä mitään oikein.Ja ennustuksista vuosia aikaa.Mene keskustelun aloittaja vaan sinne kilpailuun.
Mitään et menetä, ja huomaan että olet hyvin luova ja herkkä ihminen mikä tuossa bisneksessä tärkeintä.Ja aistin että menestyt jos sinne menet.Tuollaisia "vihjeitä" joita olet saanut ei tyhjästä tule.Jumala haluaa auttaa sinua - näkijä myös
ilman nuottia kirjoitti:
En ole katkera, vaan itse huono laulaja mutta aina mukana tsemppaamassa....Pitäisikö tämän ihmisen uskoa tuon yhden höpö.höpö näkijän mielipiteisiin uskoa ja olla menemättä kisaan. Meitä on oikeitakin olemassa.Oikea näkijä ymmärtää että nuo merkit eivät tyhjästä tule,mitä hän on saanut.Ja niillä on merkitys.Todella puistattaa niskakarvoja kun huomaa että tuollaisia ihmisiä kuin sinä olet olemassa.
- taigarumpu
näkijä myös kirjoitti:
Pitäisikö tämän ihmisen uskoa tuon yhden höpö.höpö näkijän mielipiteisiin uskoa ja olla menemättä kisaan. Meitä on oikeitakin olemassa.Oikea näkijä ymmärtää että nuo merkit eivät tyhjästä tule,mitä hän on saanut.Ja niillä on merkitys.Todella puistattaa niskakarvoja kun huomaa että tuollaisia ihmisiä kuin sinä olet olemassa.
Sinä olet aina nyppimässä muita olen myös näkijä ja tunnistan sinun negatiivisen vaikutuksen tällä palstalla. Rekkaa edes nimimerkksi raukka, ai näkijä vai?
- näkeekö kukaan ?
"ilman nuottia". Tapanani ei ole ollut koskaan halveksua ketään ihmistä yms. Päinvastoin. Pyrin aina auttamaan ja ymmärtämään ihmisiä ja olemaan reiluTulkitsit "ilman nuottia", kertomani ajatukset täysin väärin. Olen luonteeltani rehellinen, ja kerron aina suoraan ajatukseni. Nyt miettimään, ja viikonloppu kertokoot ja oma itseni mitä teen. Hyvää viikonloppua kaikille. Tuntijalle myös.
- laulua.
Sun kannattaa alkaa tosissasi treenata jos olet menossa noihin kisoihin.
- kesk aloittaja
Joo.. Minä tiedän, että töitä olisi tehtävä. Koulut olen siihen käynyt. Ja en niin kokematon ihminen ole, ettenkö tiedä mitä tuo vaatii. Enkä ole ikinä musiikin parissa tehnyt mitään "puolitiellä". Totta puhut. Jos olisi terveys kunnossa tätä ei tarvitsisi yhtään miettiä. Olisin myös aloittanut treenaamisen jo vuosi sitten jos olisin tiennyt että tänne edes pyrin. Lopulta ihmisten palautteet pistivät tämän tekemään. Että tuntui että "piti" osallistua. Nyt miettiä sitten viikonlopun yli. Taas tapahtui eilen illalla yksi "outo" juttu. Mikä liittyi edellisiin. Mutta olkoon se kun ei kukaan tunnu tietävän mistä tarkalleen on kyse . Hyvää viikonloppua kaikille!
- ripsuliini
kesk aloittaja kirjoitti:
Joo.. Minä tiedän, että töitä olisi tehtävä. Koulut olen siihen käynyt. Ja en niin kokematon ihminen ole, ettenkö tiedä mitä tuo vaatii. Enkä ole ikinä musiikin parissa tehnyt mitään "puolitiellä". Totta puhut. Jos olisi terveys kunnossa tätä ei tarvitsisi yhtään miettiä. Olisin myös aloittanut treenaamisen jo vuosi sitten jos olisin tiennyt että tänne edes pyrin. Lopulta ihmisten palautteet pistivät tämän tekemään. Että tuntui että "piti" osallistua. Nyt miettiä sitten viikonlopun yli. Taas tapahtui eilen illalla yksi "outo" juttu. Mikä liittyi edellisiin. Mutta olkoon se kun ei kukaan tunnu tietävän mistä tarkalleen on kyse . Hyvää viikonloppua kaikille!
ap moi.lähde vaan kisoihin et takuulla menetä mitään.jos keskeytät niin se ei ole menetys eikä häpeä.muakin kiinnostaisi tietää mitä sun unet tarkoittaa.kyllä niillä joku selitys on,ei unet tyhjästä synny.eikös täällä ole myös unien tulkinta palsta?kokeileppa vielä sieltä :)
- kesk aloittaja
ripsuliini kirjoitti:
ap moi.lähde vaan kisoihin et takuulla menetä mitään.jos keskeytät niin se ei ole menetys eikä häpeä.muakin kiinnostaisi tietää mitä sun unet tarkoittaa.kyllä niillä joku selitys on,ei unet tyhjästä synny.eikös täällä ole myös unien tulkinta palsta?kokeileppa vielä sieltä :)
Kiitos. Mitä mietin :)
- kesk aloittaja
"Minä". No se uni tässä vähiten oudoin juttu on ollut. Vaan kaikki sen jälkeen. mutta en jaksa noita enää miettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222663Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2372327Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631615Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1871473- 571379
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751106Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa691101- 371061
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39982Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M283926